sobota, 21 stycznia 2012

my bedroom

Zapraszam do zwiedzania! Pokażę Wam kilka ujęć sypialni. Powoli ją urządzam, wciąż pojawiają się kolejne elementy. Najważniejsze już jest! Oczywiście łóżko....

I invite You to explore. I'll show You some photos from bedroom, which I slowly arrange. There are still more items. The most important is here. Of course bed...







Żeby nikt się nie pomylił :)

So that no one make mistake :)




Na mojej (oczywiście) szafce nocnej, w starej ramie, zdjęcie Kirsten Dunst jako Marie Antoinette. Fotografia pochodzi z filmu w reżyserii Sofii Coppoli. Uwielbiam obrazy z tego filmu!

On my (of course) bedside table, in the old frame, picture Kirsten Dunst as Marie Antoinette. Photography comes from the film, directed by Sofia Coppola. I love the images from this film!


Słonik na szczęście. Kiedyś zbierałam je w tysiącach. Dzisiaj pojawiają się tu i ówdzie...

Elephant for luck, once I collected them in the thousands. Today there are few here and there...




...a ja szukam szczęścia gdzie indziej ;)

and "m looking for happiness elsewhere ;)






Któregoś dnia obudziłam się i miałam przed sobą taki widok! 
Chciałabym zawsze tak zaczynać dzień...
Rzeczywistość jest inna, zazwyczaj wstaję po omacku :)

One day I woke up and I have such a sight before me!
I would like always start the day like that...
The reality is different, usually I get up in the dark :)


Do następnego razu!
See You next time!

5 komentarzy:

  1. Przepiękna sypialnia:) masz ciepły kolor ścian...a łóżko..hmmm,moje marzenie:))pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba masz taki sam kolor ścian w sypialni jak ja-przynajmniej tak wynika ze zdjęć -ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor wybierałam chyba najdłużej w życiu :)
      W zależności od światła raz wygląda tak, raz inaczej...
      dziękuję

      Usuń
  3. ostatnie zdjęcie cudne, uwiodło mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello I am so happy I found your site, I really
    found you by error, while I was researching on Aol for something else, Nonetheless I am here now and
    would just like to say cheers for a remarkable post and a all round enjoyable blog (I also love the theme/design), I don't have time to read it all at the minute but I have saved it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the great work. kliknij po więcej, http://www.yoogr.com/user/profile/alexvann/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z nowym rokiem

                                                              Dzień dobry!     Stęskniłam się... za dłuższą myślą wyrażaną w tekstach ... do...