piątek, 20 stycznia 2012

green apple

I znowu u mnie zielono!
Wiecie, że Polacy jedzą najwięcej warzyw i owoców w Europie?!
Zatem trzymam poziom :)

There is a lot of greens in my house again!
Do You know that Polish people eat most fruits and vegetables in Europe?!
So I keep the level :)









Ten kolorowy, optymistyczny obraz to prezent ślubny od Siostry
Mały, niebieski budynek to XIX wieczna kapliczka z moich rodzinnych stron.

This colorful, optimistic picture is a wedding gift from Sister.
Small, blue building is a nineteenth century chapel from my homeland.



Będzie mi miło, jak napiszecie komentarz!

Please leave a message!

2 komentarze:

  1. Piękna kapliczka, i obraz, mam taki stary obraz chatka wiejską, dostałam na "nowy dom", piękny prezent dostałaś ;)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię takie nostalgiczne miejsca...Dziękuję za możliwość odkrycia Twoich blogów :)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z nowym rokiem

                                                              Dzień dobry!     Stęskniłam się... za dłuższą myślą wyrażaną w tekstach ... do...