czwartek, 26 stycznia 2012

black, beige & ...yellow!

Styczeń zmierza ku końcowi, a ja już wypatruję oznak... czego? No właśnie sama nie wiem, bo wielkimi krokami zbliża się luty. A luty - wiadomo...
Ale można poszukać słońca, niekoniecznie na zewnątrz. Z pomocą przyszedł nowy, lutowy numer "Zwierciadła". Od samego patrzenia robi się jakoś cieplej, a jak się zacznie czytać...
Nie ma mnie!  

***

January is going to end, and  now I watch for signs of ... what? Exactly I do not know, because February is coming big steps. And February - you know ...
But you can look for the sun, not necessarily on the outside. The new, February issue of "The Mirror" can be helpful.  It gets somehow warmer from looking , and as it starts to read ...
There is no me!





Ooo...a ten czarny, szklany świecznik kupiłam za 2 zł. 

***
Oh... and the black, glass candle holder I bought for 2 zł.



Jeszcze nie przeczytałam poprzedniego numeru...

***
I haven't yet read the previous issue...




Bursztyn...przez Polki niedoceniany, ale bardzo przeze mnie lubiany. Zrobiłam kiedyś te kolczyki z fasetowanego bursztynu, od dzisiaj nosi je moja koleżanka Aga :)
***

Amber.. by Polish women underestimated, but I really like it. Once I did  faceted amber earrings, since today  my friend Aga wears them:)





Ten wzór zrobiłam trzy razy: dla Debi, Asi, te są dla mnie.
Kiedy przechodzą przez nie promienie, pięknie rozświetlają twarz!
***
I made them three times. For Debi, Asia and the last one for me. When the rays of sun pass through, they beautifully light up your face!






"Bóg chroni ten dom"
Pełen marzeń
***
"God bless this house"
Full of dreams







Gdzie najbardziej lubicie czytać? 
***
Where You most like to read?


Ja ... w wannie :)

***
I ... in the bath :)

7 komentarzy:

  1. Serio? :))
    Ja w lozku!
    Piekne zdjecia i sliczne te kolczyki. Rzeczywiscie i ja nie doceniam bursztynu, ale te cacka przez Ciebie zrobione sa sliczne.
    Ta okladka ze "Zwierciadla" jest niesamowita! Na mnie tez TO dziala!

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam "Zwierciadło" i bursztyn też. Piękne kolczyki!
    Czytam, podobnie jak Dagi, najchętniej w łóżku. Lubię w wolny dzień obudzić się wcześniej, zrobić sobie kawkę i zanurzyć się do ciepłego jeszcze łóżka i czytać, czytać ;-)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, idzie weekend, więc będzie więcej czasu na lekturę. Przyjemności!

      Usuń
    2. Gorgeous combination of colors.

      Usuń
    3. These words from Your mouth are worth everything!
      marta

      Usuń
  3. Piękną masz kuchnię i fanie urządzasz swoje 4 kąty. Podoba mi się, że panuje u Ciebie spójność stylowa. Mam numery "Zwierciadła" z 2 lat, bywały lepsze numery i gorsze, teraz przerzuciłam się na czytanie w internecie tylko. Za to kupuję "Sens" - kup kiedyś na próbę, bo myślę, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa. Zwierciadło to kawał mojego życia, ostatnio jednak nie zajmuje u mnie pozycji nr 1, choć jest stale obecne. Sens przeglądałam w kawiarni i wciągnęło mnie, zdecydowanie jednak nie można go czytać "w przelocie".
    pa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z nowym rokiem

                                                              Dzień dobry!     Stęskniłam się... za dłuższą myślą wyrażaną w tekstach ... do...