sobota, 14 września 2019

Jesień to czy lato...

Witam serdecznie!

Dla kogo piątek 13 okazał się łaskawy?
Dla mnie zdecydowanie tak. Wyprawa na starocie okazała się dobrym pomysłem. Wróciłam z kilkoma drobiazgami, a wkrótce przyjedzie szafa dla Synka. 
Tymczasem zapraszam do pokoju dziennego, gdzie królują głębokie odcienie kwiatów. Wkrótce zbledną za sprawą nowych, jesiennych dekoracji...


Kolory kwiatów wyznaczają trendy;)
Od lat hortensje dyktują klimat w sierpniowym domu. Cieszą jeszcze we wrześniu, a ja podejmuję próby ich zasuszenia. 


Jesienią śliwki i jabłka to produkt podstawowy  ;)
Pyszna tarta znika w godzinę. Cieszę się, bo to oznacza, że w domu jest dużo gości, co bardzo lubię...




Uwielbiam obrusy z Zara Home. Zachwycają odważnymi kolorami i wzorami. Na wyprzedaży znalazłam ten okaz. Lniany, naturalnie gnieciony. To mi odpowiada;)
Nie mogę się jednak doczekać kiedy zmienię dekoracje na jesienne..cóż, tak lubię...


Lubię tę porę późnego lata.
Powietrze ma już inny zapach, ale wciąż jest ciepło i można wypić na ganku kawę. 


A tu prezent od mojej Przyjaciółki Ani
 Z Huty Szkła Julia przywiozła mi piękną bombonierkę z serii Polski Stół. Nie minął miesiąc, a pojechałam tam sama. Kto obserwuje mój Instagram, na pewno widział relację z wizyty  :)
Astry, prawda że cudowne? i gladiole od Mamy  :)


Dobrego dnia! 


24 komentarze:

  1. Pięknie:)))u mnie też króluje tarta ze śliwkami:)))i w ogóle generalnie śliwki:)))piękny kolor mieczyków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie skromne ciasto drożdżowe ze śliwkami. Zawsze wydawało mi się, że fiolety są kolorami jesieni...

      Usuń
  2. Piękne te Twoje hortensje!
    Ja też jeszcze nie wpuszczam jesieni do domu, choć już mocno kusi aurą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiaty, wystrój wnętrz naprawdę fantastyczny. :) Dodatki zachwycają, a takie ciasto to bym zjadła. hehe Pozdrawiam, miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokój jest piękny, a te głębokie kolory kwiatów nieco go ożywiają. Tarta wygląda smakowicie! Bardzo podoba mi się też lampa nad stołem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się motyw kwiatowy w tej kuchni, który idealnie komponuje się z lampą nad stołem. Jest bardzo delikatna, trochę w stylu boho. Niesamowicie oryginalna, poszukam podobnej do swojego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kuchnia, bardzo podobają mi się kuchnie w stylu retro, vintage, a ta właśnie taka jest. Na pewno wyróżnia się na tle nowoczesnych kuchni, które teraz są bardzo modne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, aż nie chce się stąd wychodzić. Marzenie każdej kobiety mieć dużo kwiatków w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Styl tej kuchni kojarzy mi się z Francją, nie wiem dlatego. Jest tak delikatnie i subtelnie urządzona, a kwiaty tylko dodają wdzięku. Dużo przyjemniej je się w pięknej kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kuchnia, bardzo podoba mi się kolor ścian. Nietypowy jak na kuchnię, bo zazwyczaj wybiera się biel. W kuchni można użyć też tynków dekoracyjnych lub farby dekoracyjnej. Nie wszędzie muszą być płytki lub cegiełki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie :) czy jesień już przyszła do Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo stylowa aranżacja. Coś takiego zamierzam zrobić u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podobają mi się te krzesła. Cudowne są. Mi wiecznie brakuje przestrzeni w mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fioletowe akcenty wyglądają bardzo ładnie. Ja często mam fioletowe kwiaty w mieszkaniu, teraz zasadziłam lawendę i czekam, aż w mieszkaniu zacznie pięknie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie to wygląda. Ostatnio kupujemy dużo rzeczy do mieszkania, ponieważ właśnie się urządzamy. Mam nadzieje, ze niedlugo bedzie juz koniec. Teraz kupilismy np wykrawacze do ciastek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Filiżanka jest obłędna! Z żoną bardzo lubimy takie klimaty. Niektórzy twierdzą że z tak pięknych kawa smakuje lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kwiaty w aranżacji salonu wyglądają pięknie i świeżo. Mały szczegół, który wpływa na cały design. Wnętrze wydaje się wtedy jakby radośniejsze i jaśniejsze. Pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę piękna stylizacja! Kwiaty dodają świetnego uroku takim pomieszczeniom.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też zrywałam takie kwiaty zeszłej jesieni. Ostatnio postawiłam na sprzedaż działki opole i pozostaje mi tylko kwiaciarnia. Szkoda, brakuje mi trochę tych kwiatów i drzew wokół.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba.... Jest tak jasno, przytulnie- takie wnętrza i dla mnie są idealne. Ja w ramach tego mogę też zostawić namiar na bloga https://blog.abrys.net z którego dowiecie się też wiele porad odnośnie aranżowania wnętrz itd. Jakby nie było, każda taka wskazówka się przyda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z nowym rokiem

                                                              Dzień dobry!     Stęskniłam się... za dłuższą myślą wyrażaną w tekstach ... do...