niedziela, 29 stycznia 2012

Blue Lady


Spędzenie tylko jednego dnia w całkowitym spokoju jest równoznaczne z byciem przez jeden dzień nieśmiertelnym.

Spending only one day in total peace is being immortal for one day.


Potraficie? :)

Can You? :)



Wszystkim, którzy nawet w niedzielę pracują życzę szybkiego odpoczynku!

Niech trzyma Was myśl, że inni niebawem będą w pracy :)


 To all those who work even on Sunday, wish a speedy rest!

Let you hold the thought that others will work:)



Blue Lady by Elie Saab


Niebawem zapraszam do mojej kuchni!

I invite You to my kitchen soon!

6 komentarzy:

  1. Nie mogę się kuchni doczekać:) a co do cytatu..hmmm, ostatnio bardzo bym tak chciała, ale okoliczności nie pozwalają:(
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny Twój blog, będę zaglądać!pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam! Zajrzałam do Twojego Przytuliska i znalazłam kilka wspólnych elementów :) Lustro, talerz z ptaszkami... od razu milej!

      Usuń
  3. Dziękuję za odwiedziny u mnie i pozostawienie miłego śladu w postaci komentarza. Pięknie urządzasz swoje gniazdko , będę u Ciebie gościc .Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzę do Ciebie z wielką ochotą:) Piękne zdjęcia robisz i pięknie domek urządzony :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z nowym rokiem

                                                              Dzień dobry!     Stęskniłam się... za dłuższą myślą wyrażaną w tekstach ... do...