sobota, 5 marca 2016

Wiosna w domu

Dzień dobry!

Wiosna, przynajmniej w domu :)

za sprawą kwiatów, cebulek, kolorów...

Popijam poranną kawę i zaraz wybiegam bo weekend będzie dla mnie pełen zajęć. 




Kiedy poserfowalam  po blogach zobaczyłam dużo świątecznych dekoracji.
No tak, Wielkanoc już niedługo.
Nie jestem jednak jeszcze na etapie zająców; )


Wolę cebulę, to znaczy wszystkie te rośliny, które zwiastują pojawienie się wiosny. Dekorują, cieszą świeżością i kolorami. 
Przy tym są niedrogie i można się bobawić w tworzenie z nich kompozycji. 




Zebrało się tu trochę staroci na zdjęciach. Kubek, doniczki i taca to zdobycze z targu. Zresztą mała szklarnia również.
Osłonki na tilajty też się nadają do kwiatów :)



Ten mini ogródek to rzecz ulotna. Kwiaty zaraz przekwitną, dekoracje się zmienią. 


Pozdrawiam serdecznie, życzę miłego weekendu i już teraz zapraszam na następny post o nowościach  w pokoju Synka :)



25 komentarzy:

  1. Pięknie u Ciebie:) I czuć wiosnę dzięki tym kwiatom:) Ja też lubię cebulki- w wazonie pysznią się żonkile, a w miseczce Ib Laursen posadziłam hiacynty i tak czekam na wiosnę u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na te dekoracje, od razu zachciało mi się cebulek. Ja dziś kupiłam różyczki i też chcę je ładnie wyeksponować, żeby mi umilały domowe biesiadowanie. Fajnie, że już wkrótce otoczy nas soczysta zieleń. Zapraszam w wolnej chili na moją rozdawajkę (też w kolorze zielonym)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiaty :) Aż mi ochoty na takie narobiłaś :) U ciebie się prezntują rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba mnie natchnęłaś i zrobię podobny ogródek u siebie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten kwiatowy ogródek :) Już nie mogę się doczekać wiosny :D Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne masz osłonki :) i obrus bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i romantycznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. To cudowne jak takie detale mogą odmienić wnętrze ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kwiaty i mogłyby mnie zasypać kolorami, zapachami. Piękną wiosnę sobie stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szklarenka w formie domku jest prześliczna:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kawa, magazyn, kwiaty-wiosenne... czego chcieć więcej? Udanego weekendu kochana:
    p.s. Zdjęcia piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie u Ciebie :) wiosennie, świeżo, stylowo...

    OdpowiedzUsuń
  14. wiosna w pełni zawitała w twoje progi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, kwiaty zawsze dodają uroku wnętrzom i ożywiają je.Ja mam na razie dekoracje wielkanocne na jednej półce.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna wiosna! Myślę, że ta za oknem też pojawi się lada dzień... dwa tygodnie temu widziałam pierwszego, lecącego bociana, a wczoraj - klucz gęsi! Idzie zielone! :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie już od dawna mieszkają cebulaki:) tak nazywam szafirki i hiacynty, bo je uwielbiam:) święta wielkanocne na razie są tylko w Pracowni Różanej, bo tam trwają przygotowania do kiermaszu...
    Buziaki:)
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też dekoruję dom kwiatami cebulowymi na wiosnę...tak by czuć ją nie tylko na dworze...

    OdpowiedzUsuń
  19. Inwazja cebulaków i zajęcy trwa
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Żywa zieleń to doskonały dodatek w każdym domu, <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwycam się szklarnią.Jest taka delikatna i surowa zarazem .Całkowicie moje klimaty;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachęciłaś mnie do rozszerzenia roślinności wiosennej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na wiosnę pora na zmiany w domy i w jego obrębie. Powodzenia dla wszystkich zdeterminowanych!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z nowym rokiem

                                                              Dzień dobry!     Stęskniłam się... za dłuższą myślą wyrażaną w tekstach ... do...