poniedziałek, 24 marca 2014

Z głową w chmurach


Witam w nowym tygodniu!

Pada i pada i końca nie widać!
Humor spada w dół jak krople deszczu.
Ale mimo wszystko chodzę z głową w chmurach.
To za sprawą butów na wysokich obcasach.


Kto powiedział, że wysokie kobiety nie mogą ich nosić?
Wiem, wiem, wydaje się Wam, że obcas wcale nie jest duży, ale to 8 centymetrów.
Dla mnie oznacza to tyle, że głowę mam już nad poziomem chmur :)
No, może trochę przesadzam....
Buty miały być praktyczne, a są lakierowane i z kokardką,
jak zwykle!
Ale teraz byłam sprytniejsza, kupiłam z odczepianymi :))

Przy okazji pokazuję półpiętro ze schodami (drewno olejowane na biało)
oraz galerię naszych zdjęć....



Udało mi się ostatnio znaleźć małe cudeńko...
Wszystkie fanki tine k home wiedzą o co chodzi :)


Srebrną bransoletę z fasetowanymi kulami czarnego onyksu zrobiłam sama.





Nie zdążyłam się jeszcze w nich nachodzić, a już oszalałam na punkcie kolejnych butów.
Ale to już zupełnie inna para kaloszy ;)



Pozdrawiam wszystkich! 
Bardzo mocno czytelniczkę Asię P.

Dobrego tygodnia w każdej strefie klimatycznej!

marta

33 komentarze:

  1. no no elegancja pełną parą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham buty Ryłko :) Właściwie innych nie kupuję ;)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne buty! Po prostu jestem zachwycona :) Ja także prawie każde buty kupuję w tym samym sklepie co Ty, ale to głównie z racji tego,że mają świetne baleriny z gumką, a ja mam strasznie szczupłą kostkę :( I każde nie z gumką albo paseczkiem po paru ubraniach spadają :( A na takie chętnie bym się skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi, to nie jest reklama! Albo jest mimowolna :) To buty z paseczkiem dla Ciebie? Ja je uwielbiam :)

      Usuń
    2. Właśnie obczaiłam najnowszą kolekcję...i znalazłam bardzo ładne z paseczkiem :))) Tylko ja jednak jestem wierna niskim butom-chyba z racji przyzwyczajenia :)

      Usuń
  4. świetne rozwiązanie z odczepianymi kokardami! i w ogóle buty są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Też się cieszę, że są takie "sprytne"

      Usuń
    2. Takich odczepianych kokardek na butach jeszcze nie widziałam, ale pomysł rewelacyjny:)

      Usuń
  5. Eleganckie! I te rajtuzki-WoW, bardzo originalne!
    Patrz! No nie wiedzialam, ze TineK ma tez chustki. :) Sliczna jest!

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chociaż raz ja Ciebie zadziwiłam Dagi :)

      Usuń
  6. O jaaa :) buty wypucowane na cacy! Aż się w nich "odbijasz" :D Super :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, pewnie mam niemądrą minę ;)

      Usuń
  7. Buty na obcasie dodają kobiecości. Ja co prawda przestałam je calkowicie nosić, zwyczajnie z wygody, ale na jakieś wyjścia chetnie takie buty założę....chyba ;))
    Piekne są i fajne bo przez tą kokardkę i bez niej wyglądają jakbyś miała dwie pary innych butów :))
    Chustę masz piekną!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że są wielofunkcyjne :) tym bardziej, że noszę dużo dodatków, pozdrawiam!

      Usuń
  8. łooo matko kiedy ja ostatnio nosiłam spódniczkę ... a buty na obcasie chyba jeszcze dawniej :)))) Pozdrawiam cieplutko Martuś ..

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja w ogóle nie chodzę na obcasie, nie umiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dwlikatnym obcasie chodzi mi sie czasami lepiej niz na plaskim!

      Usuń
  10. Ja mam niemalże 180 cm i noszę obcasy, uwielbiam obcasy i jestem w nich wyższa niekiedy od męża - to i tak je noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja ulubiona firma :) A poza tym czemu twierdzisz, że buty są niepraktyczne? Przecież lakierowane, więc łatwo je szybko wyczyścić - bardzo praktyczne moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ho ho ho! Świetne łupy, zwłaszcza ten apaszkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obcasy noszę sporadycznie, ale Twoje są urocze i nie dziwię się, że nie możesz się z nimi rozstać :))

    miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no cudne te Twoje butki, ale chusta!!!! mistrzostwo świata i szczerze zazdroszczę :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana! Uważam osobiście, że każda kobietka powinna chodzić w szpilkach i obcasach niezależnie od tego, jaka jest wysoka! Obcasy dodają nam nie tylko cm, ale też pewności siebie, seksapilu, a nogi to mamy wtedy już w ogóle do nieba! ;-)) Ja jeśli tylko nadchodzi okazja chętnie ubieram szpilki i to możliwie najwyższe (ale bez przesady), bo mam tylko 158cm i dla mojego wzrotsu but na obcasie byłby wręcz wskazany, tyle, że na co dzień po prostu nie bardzo lubię.. :P
    Ale Twoje są ślicznie!! I te kokardki... ;-))

    Ściskam mocno! i... obcasy górą! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super buciki :) na pewno sobie też takie kupię!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam te same buty.... są cudowne!!! Kupiłam je dzień przed Sylwestrem, a potem przetańczyłam w nich całą noc...Super! Ja z kolei kupiłam je dlatego, ze obcas jest nieco niższy od moich pozostałych :-). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty jak buty. mam dużo na obcasie, bom niewielka...ale te Twoje nogi.ulalal!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne butki!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh my goodness Marta! Such gorgeous pumps and I love your accessories! So happy to hear you are enjoying the weather. xxleslie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

... pomalować świat na żółto ...

Witam wszystkich! To już naprawdę szczyt szczytów, wiosna pokazała się na chwilę i uciekła w nieznaną stronę.  Ktoś ją widział? Wie...