piątek, 21 marca 2014

buongiorno!



Dzień dobry!

Wstaje nowy, ładny! dzień i jest piątek!
To już dwa powody, żeby dobrze zacząć :)



Dzisiaj kolejne migawki kuchni, tym razem z drugiej strony.
Tutaj również pojawiło się kilka żółtych akcentów.


Wspomniane już w ostatnim poście, portugalskie miseczki na poranne
 musli lub porcję jogurtu z owocami to nowość w domu.
Tylko dlaczego mają napis w języku włoskim? 

Kubeczki ze złotym motywem to ostatnio moje ulubione :)
Udało mi się skompletować rodzinny zestaw. 
Teraz może pić z nich osiem osób, dwa z nich dostałam od Asi.


Jak spędzicie weekend? U nas będą goście, więc dziś zaczynam pieczenie ciast :)



Jestem pod wrażeniem różnorodności wosków zapachowych.
 Lubię wypełnić dom ich aromatem, szczególnie wieczorami. Ostatnio unosi się woń cytryny, 
ale w kolejce czeka pachnący groszek i bawełna :)
W dzień wolę zapach wiosennego powietrza, które coraz odważniej wpuszczam do domu.


Dziękuję Wam za liczne odwiedziny i komentarze. To napędza do działania i starania się!
Pozdrawiam wiernych Czytelników.
Mam nadzieję, że wiosna doda nam wszystkim energii!!!



Pozdrawiam i życzę Wam ciepłego, wesołego weekendu!

marta



28 komentarzy:

  1. Martusia zaczynasz cudnie dzien... dzieki za optymizm;*

    OdpowiedzUsuń
  2. te kubeczki ze złotym motywem sa przepiękne!!!
    miłego piątku:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, to dobre dwa powody aby optymistyczniej spojrzeć na piątek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam:)Fajne miseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kubeczki! Mam bzika na wszelkiego rodzaju kubeczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miseczki bardzo fajne i bardzo śniadaniowe ;) a napis mają po włosku pewnie z tego samego powodu jak nasze polskie po angielsku ;)
    ot taka potrzeba rynku ;)
    ściskam wiosennie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi, pewnie masz rację. Jeśli doddać do tego fakt, że są trzy określenia powitania w języku portugalskim, w zależności od pory dnia...

      Usuń
  7. Kubeczki w zygzaki super! Żółty to taki piekny wiosenny kolor.U mnie też nie mogło go zabraknąć :)
    Miłego dnia,a zapowiada się na taki z powodu temperatur i słonka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie i wiosennie;) Jesli chodzi o woski to uwielbiam je:))) Jestem nimi zachwycona. Intensywnoscia zapachow i roznorodnoscia:) Milego dnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie w przypadku wosków bardziej zachwycają kolory niż zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak jasno u Ciebie :)! Cudnego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ta twoja kuchnia. I żółty pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna kuchnia i dodatki :-)
    woski zapachowe uwielbiam :D obecnie palę owocowe :-)
    słonecznego weekendu i buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubie te Twoje kolorystyczne metamorfozy :)) Aż chce się patrzeć i podziwiać :))
    Miłego weekendu Kochana

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna masz kuchnie, lubie do niej zagladac :) Kubeczki ze zlotym motywem- wow swietne!
    Konkretnych planow na weekend jeszcze nie mam, ale cos sie na pewno wymysli.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wygląda to wnętrze !

    OdpowiedzUsuń
  16. Buongiorno :) wiosennie :) ślicznie jest u Ciebie, żółte tulipany bardzo energetyczne :))) pysznych wypieków i miłego weekendu :))) Pozdrawiam serdecznie :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Miseczki piękne. Kubasy też. Ja tak w ogóle to lubię kubki wszelakiej maści. ALe podoba mi się najbardziej Twoja kuchnia, jako całość, bo świeża, lekka i taka milutka. Posiedziałabym tam z chęcią :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. U Ciebie piękne żółte tulipanki a u mnie żonkile! Pięknie, wiosennie, kolorowo i jasno! ;-) Oglądanie tak wesołych i wiosennych zdjęć, to sama przyjemność dla oczu ;-)

    Pozdrawiam cieplutko w te słoneczne wiosenne dni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Martuś jakie śliczne kubki i tulipany pod kolor:)
    no i moje ukochane woski...:)))))))
    wspaniałego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna wiosna w Twojej kuchni. Chociaż Twoja kuchnia o każdej porze roku jest piękna :) Pozdrawiam! Asia Piotrowicz

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać dużo naturalnego światła w tej kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. eh,taka kuchnia to się mi marzy. elegancka,ale przy tym zachwyca swoi ciepłem. Powiedz mi prosze, jakiej firmy są białe półki nad blatem?
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. I really love your blog.. Excellent colors & theme.
    Did you make this site yourself? Please reply back as I'm wanting to
    create my own site and want to learn where you got this from or what the theme is called.

    Thank you!

    My page :: index

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć, bardzo dobrze tu na twoim blogu, świetny wpis, bardzo pięknie się go czyta, zapewne odwiedze twojego bloga także nie raz ponieważ bardzo jest dobry w przeciwieństwie do wielu innych blogów - Pozdrawiam Wera :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

... pomalować świat na żółto ...

Witam wszystkich! To już naprawdę szczyt szczytów, wiosna pokazała się na chwilę i uciekła w nieznaną stronę.  Ktoś ją widział? Wie...