niedziela, 29 lipca 2012

Dobre wejście....


Witam serdecznie!
 I zapraszam do środka.... 
Jeden krok i  jesteśmy w malutkim przedsionku, zwanym także wiatrołapem :)
W roli głównej białe lustro, właśnie przeze mnie odnowione.


Sosnowe lustro przywieźliśmy ze Szwecji. Z ciekawością zwiedziłam wyprzedaż w jednym z tamtejszych miasteczek. Stwierdziłam, że  w przeliczeniu koron na złotówki 30 to nieduża kwota. Kiedy przyszło do płacenia, dwóch sprzedawców koniecznie chciało mi coś powiedzieć. Problem polegał na tym, że nie mówili po angielsku, a ja po szwedzku. Nie rezygnowali jednak, co wzbudziło mój szczery podziw i wezwali trzeciego sprzedawcę, który poinformował mnie, że właśnie dzisiaj jest promocja na lustra! Bogatsza o połowę tej sumy, po lekkich protestach M. (w samochodzie były już dwa krzesła ;) lustro, które zainteresowało mnie ze względu na półkoliste wykończenie ramy, znalazło się w moich rękach :)


Kiedy przed nim stoję, zanim wyjdę z domu, przeglądam się szukając potwierdzenia, że wszystko jest w porządku, a ono mówi do mnie: patrz w serce...  


Zachęta dla gości: Friends always welcome :) 



I kolejne przesłanie na dzień dobry: Życie jest piękne!
Tym razem we włoskiej wersji.Wieszak na płaszcze uwielbianej przeze mnie firmy Riviera Maison.


 Miejsca jest tu niewiele, ot, tyle żeby zdjąć płaszcz, schować buty do szuflady. Chyba, że się już nie mieszczą ;)
 Szafkę na buty zrobił stolarz.


Niebiańskie królestwo to duża obietnica od progu. Nie wiem czy nie na wyrost ;) 
Nowa wycieraczka z TK Maxxx. Towarzyszy jej czarna donica z białymi kwiatkami.


Na koniec zdjęcie przed i po. Ramę pomalowałam białą farbą do drewna. Metodą transferową przeniosłam napis. To był mój pierwszy raz, więc troszkę się namęczyłam, ale efekt mnie zadowolił. Dla jeszcze niewtajemniczonych dodam, że wystarczył rozpuszczalnik i odbicie lustrzane napisu wydrukowane na laserowej drukarce. Przyłożyłam napis do podłoża i wtarłam rozpuszczalnik w kartkę, mocno dociskając literki. Na pewno się jeszcze w ten sposób pobawię :) 


Życzę Wszystkim wspaniałego tygodnia, gdziekolwiek go spędzicie czy na urlopie czy w pracy :)
Dziękuję za odwiedziny i do zobaczenia!


67 komentarzy:

  1. Przecudna metamorfoza tego lustra! Zrobiłaś z niego prawdziwe cudo:) Przedpokój- marzenie...
    uściski
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie tam próbki twórczości własnej, ale dziękuję! :) Gratuluję wygranej!

      Usuń
  2. no proszę, co za zbieg okoliczności.... ja też dzisiaj piszę o przedpokoju:)) I teraz nie wiem, który ładniejszy: mój czy Twój??? Hmmm.... Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella właśnie do Ciebie zajrzałam! Ale się zgrałyśmy! No ja to już wiem, który mi się bardziej podoba :) odkąd zobaczyłam szafkę na kable, którą Ty zabudowałaś, a którą ja mam na wierzchu!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. wszystko tak pięknie, delikatnie i świeżo wygląda ! uwielbiam takie klimaty. Kochana udało Ci się - wykonałaś to zdecydowanie na 6 :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Monika, a myślałam, że szkołę mam już dawno za sobą ;) Ale 6 cieszy!

      Usuń
  4. DIY ! Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki tam talent ;) to raczej metoda prób i błędów :)

      Usuń
  5. Marta!

    Lovely entry :) and so welcoming. Your have an eye for decorating .. gorgeous!

    leslie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You always have a good word for me Leslie, thank You!

      Usuń
  6. Opłaciło się upchnąć jeszcze do auta to lustro, nie tylko ze względu na cenę. Bardzo ładnie odnowione fajnie pasuje w tym miejscu, w którym wisi. Łdnie odbija wieszak i szafke na przeciwko.

    Pozdrawiam
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi... widziałam jeszcze piękną toaletkę, ale bez szans... ;)

      Usuń
  7. Ludzie przekraczający próg Twojego domu naprawdę czują się ważni, takie powitanie jest wspaniałe i zachęca by wejść do środka i zostać na dłużej. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... chciałabym, żeby czuli się u mnie dobrze...

      Usuń
  8. Rewelacyjna przemiana i trafne słowa - jak na lustro, co by to nie popaść w samo zachwyt powierzchniowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daleko jestem od popadnięcia w samozachwyt, to raczej rodzaj odwrócenia uwagi od tego, co nie najlepsze ;)
      Dzięki! pa

      Usuń
  9. Oh ja tez kocham Riviere ponad wszystko!!;))a przedpokoj sliczny oczywiscie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie zawsze tak pięknie i elegancko, lustro z tym mottem jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam... zaraz tam elegancko ;) Ale z lustra się cieszę, za długo już stało w kącie!

      Usuń
  11. Podoba mi się Twój korytarzyk emanuje taką świeżością i elegancją.

    OdpowiedzUsuń
  12. witaj:)
    wspaniale przerobiłaś to lustro!:) wygląda wspaniale. i ten napis na nim dodaje siły na resztę dnia, tak jak i pozostałe napisy na wieszaku i wycieraczce:)
    uwielbiam zastosowanie napisów we wnętrzach, a u Ciebie wygląda to bardzo ładnie.
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś wyszło z tymi napisami, że wszystkie się zgromadziły w jednym miejscu! I faktycznie dodają energii i uśmiechu :)

      Usuń
  13. Piękne jest to lustro i transfer wyszedł extra. Chcę też spróbować tym sposobem zrobić napisy np. na poszewce. Śliczne te Twoje buciki. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zachęcam! Ja też jeszcze będę próbować :) Butki ślubne :)

      Usuń
  14. Wszystko piękne , lustro po przemianie śliczne . Ja też koniecznie muszę spojrzeć w serce i nie tylko przed wyjściem :)
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dzięki, komplement od takiej specjalistki od przemian jest na wagę złota!

      Usuń
  15. Przejrzyście, jasno, czyściutko i niezwykle uroczo u Ciebie..pozdrawiam ciepło
    Karolka

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, delikatnie i lekko, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Troszkę mały, ale cieszę się, że jest!
      pozdrawiam

      Usuń
  18. Piękny wstęp do pięknego domu. Lustro zaczarowałaś i z banalnego zrobiło się niebanalne.
    Zdjęcia jak zwykle wspaniałe.
    Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Manitou! Fajnie, że do mnie zajrzałaś :)

      Usuń
  19. przepiekne rzeczy pokazałaś;-)))lustro mnie zauroczyło;-))))mysle ,ze napis na wycieraczce to strzał w dziesiątkę;-)))p.s. dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pamięć;-)))pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. niesamowita metamorfoza lustra... cały przedpokój zaprasza do środka...

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny masz przedpokoik :) zachęca bardzo do środka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny wieszak La vita e bella:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Marta, jak ładnie, tak bielutko, jaśniutko!:-) bardzo mi się podoba:-) a lustro przeszło niesamowitą metamorfozę:-) podziwiam też Twoje drzwi...buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu Ty znów o tych drzwiach! ;) A mnie się moje nie podobają! Zaraz o których mówisz? Białych czy brązowych. Wejściowe tez chciałam mieć białe :(
      pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Białe, białe!są piękne! Brązowych nawet nie zauważyłam...:-)
      buziak!

      Usuń
    3. Jeszcze nie spisz Olu? Nocny marek z Ciebie;)

      Usuń
  24. Pięknie - subtelnie i jasno, czyli tak jak Tygrysy lubią najbardziej :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przytulne wejście i aż chce się wejść do środka:) Bardzo ładnie urządziłaś przedpokój:) A te napisy rewelacja!!Pozdrawiam Ala
    www.alicelovesbrocante.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniała wizytówka domu ! lustro wygląda świetnie. Brawo !
    Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana wieszak z Riviery mnie powalil...lustro swietne...w ogole cudnie u Ciebie i tyle!:)))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ten wieszak, istne szaleństwo, dobrze, że M. nie do końca zdawał sobie sprawę z jego ceny ;)

      Usuń
  28. Martusiu Kochana, spóźnione ale nie mniej płynące z serca życzenia dla Ciebie - samych wspaniałości, spełniania się marzeń, twórczych uniesień i samych życzliwych ludzi na Twej drodze i życzenie dla mnie obyś ciągle nas cieszyła swoimi kreacjami
    uściski
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Jakie piękne życzenia! Dziękuję Martusiu, ja Tobie również życzę wszystkiego dobrego! :))))

      Usuń
  29. Piękny przedpokój! Aż chce się wejść dalej. Podziwiam za determinację:) Ciekawe czy mój mąż wiózłby ze Szwecji lustro...? Pozdrówki e

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku stanęło na ostrzu noża! Myślisz, że było łatwo? O nie... ale, jak już wspominałam powtarzam sobie: słuchaj swojej intuicji, słuchaj swojej intuicji... i opłaciło się :)
      pozdrawiam!

      Usuń
  30. I like the clothing hangar, stylish yet simple.

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne takie lustro z przesłaniem ;), od razu lepiej spogląda się na odbicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wisz co nigdy bym nie pomyślałam że to lustro to to samo przed przemalowaniem, świetny pomysł z tym napisem, wszytko takie pastelowe, no i te napisy sentencjonalne na każdym przedmiocie - wspaniałe...:)
    naprawdę piękny i nietuzinkowy dobór dodatków :)
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  33. At the height of my children to know if you want to hear from other
    people suffer from emetophobia are often used on emetophobia sufferers.
    Exposure therapy is great for some relief?
    my web page > emetophobia treatment Butte Falls

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna szafka na buty. Moim zdaniem znalezienie dobrego stolarza to podstawa dobrze wykonanych mebli. Osobiście zamówiłem meble do salonu od dobrego stolarza i jestem bardzo zadowolony z zakupu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z nowym rokiem

                                                              Dzień dobry!     Stęskniłam się... za dłuższą myślą wyrażaną w tekstach ... do...