środa, 30 kwietnia 2014

Bez nowości i staroci ...


Witajcie!

Bez nowości i staroci nie ma dobrego wnętrza.
To takie moje prywatne, wnętrzarskie motto.

W takich po prostu najlepiej się czuję :)

A więc...
jest bez ;)

Bez bzu nie ma majówki!
Na szczęście obok domu mamy całkiem duże zasoby lilaka.
Wazon i taca znalezione w ubiegłym roku na targu staroci.


Udało się nam niedawno wybrać na małe buszowanie po starociach.
Wypad miał być typowo kobiecy, czytaj: bez ograniczeń czasowych, marudzenia,
ale jeden pan odkrył w sobie żyłkę poszukiwacza skarbów i wybrał się z nami.
Pomimo tego ;) udało się nam zdobyć parę miłych oku drobiazgów.
Na przykład te dwie małe lampki oliwne - 1 zł. za sztukę, co Wy na to?


Prawie cały kącik urządzony jest upolowanymi przedmiotami,
lampion w kształcie domku pokazywałam Wam w przedostatnim poście :)


A nowa jest sofa. Jeszcze Wam jej nie pokazywałam w pełnej krasie.
Kolor ma bardzo podobny do poprzedniej. Jest jednak zdecydowanie większa i wygodniejsza.
No i mieści sterty poduszek, które uwielbiam :)


Lubię, kiedy coś nowego przybywa do domu, kiedy wnętrzarsko coś się dzieje.
 Czasem wystarczy drobiazg, żeby poczuć powiew świeżości
i na nowo odkryć stare kąty, miejsca, które się opatrzyły.



Rama ze zdjęciami to przykład, iż potrzeba jest matką wynalazku.
Bardzo podobały mi się duże ramy z kilkoma zdjęciami oprawionymi w passe partout.
Jednak kupno gotowych lub też zamówienie podobnych było dość kosztowne.
W końcu znalazłam ramki z surowego drewna w sklepie dla plastyków, pomalowałam je,
a następnie oddałam w ręce zaprzyjaźnionego szklarza. 
Tym sposobem mamy duże (ja swoje i G. swoje) albumy ze zdjęciami z dzieciństwa :)


Jest i dobre wnętrze ;)
Jak ja lubię ten moment kiedy wracam do domu z zapasem pism wnętrzarskich, 
parzę kawę i....


Cudownej majówki Kochani!

marta


29 komentarzy:

  1. Ślicznie, jak z katalogu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie sie z Tobą zgodzę co do tego powiedzenia.
    Starocie i nowoscie wbrew pozorom idealnie pasują do siebie na zasadzie idealnego kontrastu.
    Piekne te świeczki.
    Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ileż perełek wynajdujesz na targach staroci :)

    A ramka ze zdjęciami z dzieciństwa zainspirowałaś mnie ....

    Udanej majowki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kącik - co biel to biel - pięknie podkreśla kolor bzu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci tych targów staroci :) u mnie na wsi mogę i nich zapomnieć ... :(
    Pieknie u Ciebie :)
    pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Lampki oliwne są po prostu przecudne:)! A cena...powala ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak widać masz dobre oko i szczęście, bo wszystko jest bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lampki są świetne! a ta cena!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są takie zakupy !!! Skarby za bezcen !

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie i z pewnością ślicznie pachnie bzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda bez bzu nie ma maja! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie te zdobycze się prezentują :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale bym pobuszowała na takim targu ;p Bardzo udane zakupy! Podobają mi się tez te wiszące lampiony.
    A bez w tym okresie to podstawa dekoracji i u mnie :) Wyczekuję jeszcze z utęsknieniem konwalii.
    Miłego wypoczynku majówkowego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wiszący to nówka, kupiłam go w h&m. Jest jeden, ten drugi to jego odbicie w lustrze ;)

      Usuń
  14. Mnie się nigdy nie opatrzą te twoje domowe zakątki, bo są po prostu pierwsza klasa. Pięknie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał! Dzięki! Taki miły komentarz :)

      Usuń
  15. Kocham bez! Mój bukiet niestety już wylądował w koszu, ale zamierzam przynieść do domu kolejny ;)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Lampki oliwne..marzenie!!!Też chciałabym takie u siebie!!!Bardzo podobają mi się Twoje urywki z mieszkania...cudnie u Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie, jestem tu pierwszy raz i podziwiam z zapartym tchem. Piękny blog, cudowne wnętrza. Oczywiście dopisuje bloga do moich ulubionych ;-) Jestem pod ogromnym wrażeniem stołu po babci, jest genialny.
    Pozdrawiam Magda
    http://www.migdalowachata.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. no cóż .. miłość do starości i nowości rozumiem w 200 % :)))) Świetne zdobycze i bzy , które właśnie wczoraj ścięłam do wazonów .. Uściski majowe ..

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te oliwne lampki..A cena powalająca.... U mnie też bez rządzi...Pięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię takie ramy z fotografiami. Też się przymierzam do zrobienia kilku swoich, także już wiem, jak obniżyć koszty:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nowość z domieszką starości zawsze dobrze pogrywa. NOwe mieszkania nie wyglądają wtedy jak wyjęte ze sklepowej półki. Piękne fotki ja zawsze !

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne lampki oliwne.
    Pięknie wygląda odbity lampion w lustrze , myślałam w pierwszej chwili że to dwa lampiony

    OdpowiedzUsuń
  23. Martusia, jak pięknie u Ciebie, jak jasno i świeżo... Zachwyciłam się! Cudne te lampki, takie delikatne i za 1zł... Żal byłoby i ich nie drapnąć, prawda? ;-) Cudny bez a jak pięknie musi pachnąć w Twoim pomieszczeniu! ;-)) Sama muszę pozrywać troszkę do wazonu.

    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Och ach, jak tu pięknie u Ciebie na tych zdjęciach, zaskoczyłaś mnie tymi lampkami oliwnymi, że z ile? Patrzę i oczom własnym nie wierzę, takie piękne lampki, ten kolor, no super ekstra fajne. Pomysł ze zdjęciami też mi się podoba i nawet kiedyś myślałam o czymś takim. I te chwile z gazetkami, też tak mam, tylko, że bez kawy bo kawy nie pijam. A tak swoją drogą, gdzie Wy to chodzicie na te targi staroci?

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne drobiazgi i ajkie ceny, widzę, że masz szczęście do okazji!

    kanapa prezentuje się wspaniale, czekam na więcej zdjęć!

    pozdrawiam majowo, pa

    OdpowiedzUsuń
  26. majówka już się kończy:)))mile spędzona:)))Twoje wnętrza śliczne:)))fajne te lampki turkusowe:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Twoje dekoracje!
    zajrzyj do mnie.
    www.bogoosha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

... pomalować świat na żółto ...

Witam wszystkich! To już naprawdę szczyt szczytów, wiosna pokazała się na chwilę i uciekła w nieznaną stronę.  Ktoś ją widział? Wie...