poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Zające i kurczaki




Witam w Wielkim Tygodniu!

Święta już blisko i to ostatni moment, żeby wysłać życzenia.
Nie mam pojęcia, jak znalazłam czas, żeby zrobić samodzielnie kartki świąteczne :)

Oto jedna z niewielu nowych, świątecznych ozdób w domu.
Nie mogłam się oprzeć tej słodkiej pannie :)



Kupiłam dziurkacze z zającem i kurczakiem, 
papier w kolorach niebieskim i żółtym...


... a wstążek mam takie zapasy, że wystarczą na wszystkie okazje ;)
Tulipanki od G. :)


I tak, bez szczególnego talentu zrobiłam całkiem sporo kartek, 
z których kilka tutaj przedstawiam.


Ze strychu ściągnęłam wielkanocne ozdoby i zaczynam 
je rozmieszczać. Kuchnia pozostała w żółci,
ale w pozostałych wnętrzach przemieszane pastele:
róż, niebieski, zieleń.

Kolorystykę wyznacza nowy obrus, którego mały skrawek prezentuję. 
To mój number one, więc pewnie doczeka się oddzielnego posta :)



Kolorowe washi tape też się przydały....


Do zrobienia kartek często wykorzystuję zbierane przeze mnie pudełka od perfum.
To niebieskie było pokryte delikatnym meszkiem. Idealne na futerko zająca ;)


Pozdrawiam Wszystkich serdecznie!
W następnym poście pokażę 1-minutową dekorację, którą zrobiłam 
do przedpokoju.
Ostatnio w takich się specjalizuję ;)



Pa!

marta





26 komentarzy:

  1. Błękitno-żółta kartka świąteczna to mój typ, taka wiosenna kolorystyka no i błękit z jego odmianami to kolor, który bardzo lubię...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na dekorację :)
    Ten szary zając - łał
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak powstał ten fuksjowy i seledynowy zając?

    OdpowiedzUsuń
  4. No jakie ladniutkie te karteczki. Ja z kartkami zawsze na ostatnia chwile. Jakos tak... :) Ale chyba jeszcze zdaze! :)))

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  5. Martuś bardzo ładne karteczki! jako scrapbookingowa maniaczka z przeszłości muszę przyznać, że wyszły pięknie!
    Takie dziurkacze i taśmy są zawsze pomocne w tego typu pracach :)
    dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚLICZNE TE KARTECZKI, NO I WŁASNORĘCZNIE ZROBIONE....

    OdpowiedzUsuń
  7. ihihihihi a u mnie jakoś oszczędnie z dekoracjami , muszę się zmobilizować bardziej chyba .. tymczasem nacieszę oko u Ciebie ;0)) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe są Twoje kartki - proste i bezpretensjonalne, piątka z wielkim plusem. Plus dodatkowy plus za recykling pudełek po perfumach:)
    Pozdrawiam mocno!!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kartki :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. pannica na marchewce super :) widziałąm takie w H&Y, tylko trzeba dokupić jej jeszcze kawalera bo samotnie będzie się czuła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w tym roku też planowałam zrobić, ale tego czasu na to nie znalazłam niestety.
    Twoje karteczkie są przepiekne, bardzo delikatne i urocze.
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Tworzenie kartek to swoisty zwyczaj, my też z Młodym kurczaki naklejalismy ....

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko, jak ja Cię podziwiam, że jednak znajdujesz czas na takie przyjemności kartkowe! Ja jeszcze okien wszystkich nie mam umytych...

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, kokietujesz tym brakiem zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że nie tylko mi wpadł w oko szary zając:) A karteczki bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dekoracje są cudne ale kartki boskie!!!Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale u Ciebie wielkanocnie się zrobiło, urocza ta figurka. i dziurkacz słodziasny, i banerek też masz fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie świątecznie i kolorowo :-)
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudne te tulipany, dodają dużo energii! ;-)) Kolorowo, wesoło, czyli tak jak powinno być na święta! ;-))

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartki własnej roboty najlepsze :) a pierwsze zdjęcie urocze ;-) Pozdrawiam! Asia Piotrowicz

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne sa te Twoje kartki. Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z nowym rokiem

                                                              Dzień dobry!     Stęskniłam się... za dłuższą myślą wyrażaną w tekstach ... do...