poniedziałek, 17 września 2012

better fly



Better fly away!

.... albo.... zostań na dłużej... 


Zawsze można posiedzieć razem :)


Koniec lata może być całkiem przyjemny!


Odwiedziny tego małego stworka trochę się przedłużyły. 
Towarzyszył mi w pracach domowych, a ja musiałam chodzić w bikini ;)




Weekend był dość intensywny, całą sobotę szlifowałam stary stół, 
pomalowałam go i późnym wieczorem stał już  w domu :) Pokażę, pokażę...
Ufff, nareszcie!
A w niedzielę... o tym potem....

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wyróżnienia!

Ani, która tworzy wspaniałe kompozycje z darów natury w pięknym towarzystwie  aleja57



oraz 

energetycznej Ani z mnóstwem pomysłów z scraperka.blogspot


Bardzo Wam dziękuję!





39 komentarzy:

  1. Bardzo lubię obserwować motyle.... Tobie udało się oswoić :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię motyle, chodzę czasem do motylarni :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Był jeszcze drugi, oba latały po moim domu...

      Usuń
  3. Marta, piękne zdjęcia!to takie uchwycenie chwili, jeszcze tej letniej!oj zatrzymujesz nam lato!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale Ci się udało go "złapać" :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie on złapał mnie ;) Siedział sobie na mnie i spacerował też!

      Usuń
  5. AAi i doczytałam u Agi z Oazy, że masz taki stół jak Ona w kuchni! ile ja już takowego do kuchni szukam...całe lata...i nic:-( pokaż go koniecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, nie wiem ile lat ma stół Agi, ale mój już ponad 90! I jest bardzo podniszczony, ale za nic nie chciałam z niego zrezygnować! Stoi w pokoju z książkami i służy za biurko, tzn. dopiero zaczyna pełnić tą funkcję :) Wkrótce go pokażę, ale tak się nad nim znęcałam, że teraz ledwo się ruszam, czuję każdy mięsień i zbieram siły na sesję zdjęciową...

      Usuń
  6. bardzo zasłużone wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojacie Martus to niesamowite, ze tak siedzial Ci na ramieniu:-)))))))))))) wow!!! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedział i to dość długo :)
      pozdrawiam!

      Usuń
  8. :) Kochana! No masz niepowtarzalne zdjecia! Cudnie to wyglada!Niesamowite! :)))
    Sciskam!

    Dagi

    Pokazuj, pokazuj... Ale to nie TEN???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dagi! Też sobie myślę, że taka sytuacja zdarza się tylko raz!
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Ale okaz ! :) I do tego jak jeszcze pozował - :D
    Pozdrawiaaaam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrzymał błysk fleszy i nawet sobie po mnie wędrował ;)

      Usuń
  10. ale miałaś przyjaciela :)
    zdjęcie z Twoim ramieniem obłędne, pasujecie do siebie ;)
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Superowe fotki z tym motylkiem ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. taki towarzysz na ramieniu, praca musiała być lżejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ zdjęcia ,świetne, no i garatuluję wyróżnień, jak najbardziej zasłużonych.

    OdpowiedzUsuń
  14. hej Martuś:)
    jej no nie wierzę, że ten motylek tak się do Ciebie przywiązał, że nawet na ramieniu siedział...
    piękne kolory ma...
    ciekawa jestem stołu, pokazuj jak najszybciej:)
    no i najważniejsze!
    Lusterko jest już u mnie i jest wspaniałe! Bardzo bardzo dziękuję:* za lusterko i karteczkę z miłym słowem. Na razie leży na komodzie i przeglądam się w nim rano gdy wstaję:)
    A ja zapraszam Ciebie do siebie na małe żeglowanie i półeczkę na wino na razie jeszcze w stanie surowym:)
    dziękuję , że wspomniałaś o wyróżnieniu...
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej Podróżniczko! Wiem, że lustro już u Ciebie :)
      Pozdrawiam!!!

      Usuń
  15. Wspaniały...
    Gratuluję wyróżnień;)
    Miłego dnia,
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. :)ładne zdjątka:)mi na ramieniu czasami zwisa 5 kg kota udajacego motyla ale mu nie wychodzi...:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajnie, że tak długo sobie siedział i mogłaś mu taką sesję zrobić:) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był bardzo cierpliwy, mam więcej ciekawych zdjęć, ale w bikini, więc nie pokazuję na forum :)

      Usuń
  18. ależ miałaś odwiedziny na koniec lata:)
    gratuluję wyróżnień i czekam na stół - ciekawość mnie skręca:)
    uściski
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę jeszcze popracować nad otoczeniem stołu :) ale niebawem go pokażę...
      dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  19. Marta, I love these pictures! We have a local Butterfly House that is SO fun to go to. The butterflies are everywhere.. every type you can imagine.. in all states of development.

    Have a wonderful week!

    leslie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butterfly house? Wow! This is something for me!
      Thank You Leslie and wonderful week for You too :)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Dzieje się...

Witam! Pomimo, że rzadko publikuję nowy post o zmianach we wnętrzu uwierzcie, że wciąż dużo się u nas dzieje. Czasem to drobiazgi, kt...