wtorek, 24 czerwca 2014

Śniadanko



Dzień dobry!

Pojawiam się na chwilkę, żeby życzyć Wam dobrego dnia!


Ja zaczynam go od śniadania. 
Smakołyki, między innymi pieczywo i miodzik 
przynieśliśmy z targu śniadaniowego.
Weekendowe posiłki na powietrzu to już zaczyna być u nas tradycja :)



Miseczki dokupiłam niedawno pod wpływem żółtych klimatów w kuchni.
Lubię zarówno słoneczny, jak i mleczny odcień tego koloru.
Nic jednak nie zastąpi mi prawdziwego słońca.
Czemu wciąż jest go tak mało?!


Pozdrawiam!

marta




22 komentarze:

  1. Miłego dnia również dla Ciebie i mimo mało optymistycznej pogody na najbliższe dni dużo słońca:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Miodzik wiśniowy ? Musze spróbować
    Miłego

    OdpowiedzUsuń
  3. smakowicie rozpoczety dzień

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto celebrować takie smakowite momenty :)))
    Bardzo apetycznie, przyjemnego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miód wiśniowy?...takiego jeszcze nie jadłam a muszę przyznać, ze miód bardzo lubię.Świeże pieczywo, masło, miód i mleko-to i moje wyśmienite śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje śniadanie wygląda bardzo smakowicie, co do miodu- pierwszy raz widzę takie cudo jak miód wiśniowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj
    Smakowite śniadanko, nie jadłam nigdy miodu wiśniowego, muszę spróbować, ja polecam miód wrzosowy.
    Rewelacyjny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Smacznego dnia w takim razie:-) Musze przyznać, że zaskoczyłaś mnie miodem wisiowym-nawet nie wiedziałam o jego istnieniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesmacznie rozpoczety dzien :))) az buzia sie smieje do takiego sniadanka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszności! Smacznego i pięknego słonecznego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Posiłki na świeżym powietrzu, to coś wspaniałego! Takie śniadania fajnie nastrajają nas na cały dzień. Pozdrawiam i zapraszam na candy - http://mojprzytulnykawalekpodlogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Musi być pysznie:) A ten miód...w końcu muszę się zebrać w sobie i odwiedzić brata i ...targ śniadaniowy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Smacznego :) a miodzika wiśniowego jeszcze nigdzie nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To planujemy na nowym tarasie. .... pozdrawiam ♡♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytalam o tych sniadaniach..cudowna sprawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale kusisz! Nic tylko po chrupiące bułeczki lecieć, szkoda, że blisko mnie nie ma takiej piekarenki, jak Twoja :) pysznie! Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Warto rozciągnąć takie śniadanie aż do obiadu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

... pomalować świat na żółto ...

Witam wszystkich! To już naprawdę szczyt szczytów, wiosna pokazała się na chwilę i uciekła w nieznaną stronę.  Ktoś ją widział? Wie...