niedziela, 31 grudnia 2017

Kuchnia na koniec i początek



Witam w ostatnim dniu 2017 r. 
Zaczęłam pisać bloga 6 lat temu o tej porze, więc żeby tradycji stało się zadość wpadam ze zdjęciami świątecznej kuchni.
Lubię ją w takim wydaniu, jest bardziej uroczyście, odświętnie, w każdym kącie stoją smakołyki, apetycznie pachnie, ale i sprzątania jest więcej, o tak...



Mocno się staram, żeby co roku nadać jej nowy wygląd. Tworzę inne dekoracje, również okienne.


W szklanych naczyniach zachowało się jeszcze trochę pierników, po Świętach smakują naprawdę wyjątkowo :)




W tym roku pisakiem kredowym wymalowałam na szybie zimowe obrazki.
Jest trochę bardziej na luzie. A wieczorem, kiedy robi się ciemno, jest naprawdę bajkowo :)



 Tradycyjne gałązki świerkowe nie wytrzymują próby czasu, spojrzałam więc przychylnie na tuje w ogrodzie :) Na nich gwiazdki zrobione przez ciocię Gosię.



No i zbieranina wszystkiego. Uwielbiam te rzeczy. Niektóre są pamiątką rodzinną, inne pieczołowicie wyszukane. Kolejne znów są efektem zakupów i małych fascynacji.










Pomęczyłam Was trochę zdjęciami, więc na koniec serdecznie Wam dziękuję za kolejny wspólny rok. Nie wiem co przyniesie następny, ale mam nadzieję, będzie dobry. Tego i Wam życzę, niech to będzie Dobry Rok!

19 komentarzy:

  1. Wspaniała kuchnia. Też marzy mi się biała. Może kiedyś. Swoja tez staram się zmieniać - nawet zmiana niewielkich detali daje duży skutek. Wymiana firanek w oknie, pojemników na przyprawy itp A zimą szczególnie lubię święta i to całe dekorowanie. Ostatnio staram się tez robić coś własnego i powstała tablica korkowa która posłużyła jako dodatkowa ozdoba na święta, bo zawisły na niej lampki i łańcuchy. A po Nowym Roku gdy ozdoby znikną to przyda się na zapiski i karteczki ze sprawunkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, elegancka i nieprzeładowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba:)
    Wszystkiego naj... w 2018r.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją uwagę przykuła filiżanka ze złotym uchwytem. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie u Ciebie i inspirująco :)
    W takim świątecznym wydaniu wygląda przepięknie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentuje :) Uwielbiam jasny styl i szafki w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Your home is beautiful, wishing you a
    Happy New Year!

    Ida

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny dobór szafek i reszty mebli :) Wnętrze świetnie się prezentuje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemne wnętrze. Osobiście bardzo lubię częste zmiany wystroju kuchni. Wystarczy kilka ciekawych dodatków, i pomieszczenie zmienia swoje oblicze. W swojej kuchni planuję postawić wazoniki z kwiatami, a na ścianach powiesić obrazy na płótnie z subtelnymi kompozycjami kwiatowymi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kuchnia!
    Ach, zazdraszczam pierników ;D - u nas wszystkie zniknęły przez Święta!
    Te malunki na szybie... Och! Przywróciłaś mi wspomnienia z dzieciństwa, kiedy mama takim śniegiem w spray'u malowała nam "mroźne" malunki na oknach...
    I ta gwiazdka z pierniczkiem i eukaliptusem... Moje klimaty!

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    BTW, co robisz w przyszłą sobotę? :) Nie miałabyś przypadkiem ochoty wpaść na warsztaty do Kuchni Spotkań IKEA i porozmawiać o tekstyliach i urządzaniu sypialni? :) U siebie na blogu rozdaję wejściówki - jeszcze tylko do jutra do końca dnia! http://www.hoo-hooo-things.pl/2018/01/tekstylia-w-sypialni-zaproszenie-na.html

    PS. Świetny tytuł wpisu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda naprwdę olśniewjco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny wystrój oraz piękna kuchnia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kuchnia. Elegancka i praktyczna, a taka właśnie powinna być. Podobają mi się te rozmieszczone podświetlenia w kuchni. Naprawdę super to wyszło. Aż sama nabrałam ochoty, żeby zmienić coś we własnej kuchni, bo na pewno by się o przydało.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem zwolenniczką blatów ze sklejki lub cienkiego drewna. Moim zdaniem kuchnia jest jednym z najczęściej używanych pomieszczeń w całym domu, dlatego miejsca robocze powinny być wykonane z najlepszej jakości materiałów. Dla mnie najlepszym rozwiązaniem są blaty granitowe do kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kolorystyka kuchni, piękny minimalizm.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z nowym rokiem

                                                              Dzień dobry!     Stęskniłam się... za dłuższą myślą wyrażaną w tekstach ... do...