sobota, 1 października 2016

Nowe łóżko, kolorowe sny...



Witam w piękną sobotę!

Chociaż moje sny mają inne, niż jesienne kolory, to zdecydowanie są barwne :)
Głównie za sprawą zmian, które następują w sypialni.
Po kilku latach zmieniliśmy łóżko. Ciężkie, romantyczne, białe na proste, drewniane, jesionowe. Poczułam ulgę, dosłownie...



Poprzednie miało podwyższone wykończenie, o które się nieustannie obijałam.
Tak, tak, to główny powód tej zmiany ;) Można je obejrzeć (etykieta: sypialnia).
Nowe łóżko aż prosiło się o inne zmiany. G. dzielnie pomalował ściany. 
Wyszło szaro, choć planowałam szaro-beż. Odcień jednak bardzo mi się podoba.







Znad łóżka zniknęły nasze inicjały. Długo zastanawiałam się jaką kompozycję stworzyć.
I co do mnie podobne, pozostawiłam sobie furtkę, możliwość zmian w zależności od nastroju, kolorystyki w pokoju. Efekty pokażę w następnej odsłonie. 


Teraz dominują tu odcienie niebieskiego i zieleni na tle szarości i bieli.
A Wy poczyniliście/planujecie jakieś zmiany wnętrzarskie tej jesieni?
Pozdrawiam serdecznie i do szybkiego zobaczenia!

marta

25 komentarzy:

  1. Ty się obijałaś o brzeg łóżka, mnie sprężyny wciskały się pod żebro. Dlatego zmieniliśmy (wreszcie !!!) materac i chociaż wydawałoby się, ze dla wystroju wnętrza to zmiana kosmetyczna, to jednak też jest jakby inaczej. Nowy materac jest dużo wyższy, więc trzeba było zmienić szafki na wyższe. I już jest inaczej :)))
    Kolorowych snów i poranków bez siniaków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha dziękuję :) udało się połączyć przyjemne z pożytecznym
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba, zwłaszcza kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten sam problem z łóżkiem, obijam się o jego krawędzie:( więc doskonale rozumiem i u nas to też jeden z powodów dla których zaczęliśmy rozglądać się za nowym łożem, tylko ciągle nie możemy się zdecydować ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę! Pokażę mężowi ten komentarz, bo uważa, że przesadzam :)

      Usuń
  4. A mnie się marzy nowy materac... Gratuluję zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się marzy nowy materac... Gratuluję zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygodna i ładna ta zmiana;) ja planuję wytapetować jedną ścianę w pokoju, co jest wielkim wyczynem zważywszy jaki miałam stosunek do jakichkolwiek tapet....ale jeden wzór tak mi się spodobał że chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też bardzo podobają tapety, szczególnie fototapety :)

      Usuń
  7. U mnie materac do wymiany.A Twoje zdjęcia prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie materac do wymiany.A Twoje zdjęcia prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że teraz bardziej mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje wpisy pokazujące te małe, ale jakże piękne akcenty w wystroju całego wnętrza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygodne łóżko to podstwa w sypialni...smacznych snów :-)...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja postawiłam na odcienie brązu w połączeniu z jasnymi meblami :) U Ciebie też wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobrze się prezentuje łóżko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Meble drewniane zazwyczaj prezentują się niezwykle ładnie. Wspaniale takie dodatki ozdabiają naszą sypialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba kolor ścian! czy możesz zdradzić co to za farba?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Królowa lata

Witam! Moja dekoratorska żyłka nie pozwala mi spocząć na laurach i choć dopiero pokazywałam Wam pokój dzienny w pastelach już poczyni...