środa, 26 sierpnia 2015

Spalony słońcem cz. 2


Dzieeeń dooobry!

Gorąco, gorąco, ale nie można narzekać.
Przecież lato za chwilę się skończy!
Spieszę zatem z pokazaniem Wam kolejnych kątów, 
muśniętych wakacyjnym koralem.



Powoli zaczyna nam brakować ścian ;) na obrazki i zdjęcia.
Tę akwarelę dostałam, a raczej wypatrzyłam sobie jako imieninowy prezent.


Lampa ananas, którą pokazywałam w poprzednim poście.
 Z reguły bez, ale czasem dostaje tradycyjny klosz.


Od Rodziców wielka gerbera w donicy! Nie wiedziałam, 
że ta roślina ma tyle liści.
Donicę upolowałam w tkmaxx.


Hortensja wreszcie! z własnego ogródka.
Zdradzę Wam sekret jej żywotności.
Po ścięciu z krzaka trzeba natychmiast włożyć ją do wody.
Najlepiej mieć ze sobą pojemnik.
Rada dobrego fachowca :)


Niedawno skusiłam się na wazon w kolorze koralowym. 
Na tym już chyba poprzestanę, bo lada chwila chwila przyjdzie wrzesień, 
a z nim pojawią się nowe kolory.
Plany już są :)
Kurs wyznaczają nowe rolety.
Zgadnijcie w jakim kolorze.


W letnim, wodnym klimacie są nawet obrazki na ścianach.
Po prostu wymieniłam w ramach szkice Ferdinanda Schmutzera na inne z albumu.


Dziękuję Wam za komentarze pod poprzednim postem!
Miło, że spodobał się Wam dywan, choć przyznam, 
że to odważna decyzja nawet jak na taką zakręconą na punkcie kolorów jak ja ;)



Pozdrawiam i do szybkiego posta ;)



34 komentarze:

  1. Zauroczył mnie ten ludwik na drugim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny fotel i obrazy na ścianie...gerbera przeurocza;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie dalej zachwyca lampa ananas :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale u Ciebie... piękny salon:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ten wazon wygląda, dodaje takiej świeżości ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie i niezwykle przyjemnie masz w domku :)
    Fotel cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten nowy wazonik wygląda przepięknie i bardzo optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasno, świeżo, delikatnie u Ciebie. Zainspirowałaś mnie do pomyślenia o zmianie wystawy w ramkach, uwielbiam szkice. Serdeczności i wszystkiego dobrego dla Maluszka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Klimat istny letni/wakacyjny :) Koralowe dodatki są urocze... Bardzo podoba mi się wiklinowy klosz, dodaje maximum uroku i wdzięku lampie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten koralowy akcent! Zazdroszczę tych obrazków na ścianie, ja za swoja galerie ścienną zabieram się od kilku miesięcy i ciągle nie moge skończyc:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne wnętrze i pięknie ukazane w kadrach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny kolorek i jak wspaniale ożywił wnętrze...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio spędzałam czas na przeglądaniu Twoich wpisów, dotrwałam do samego początku :) Muszę CI powiedzieć, że jesteś niezwykłą "czarodziejką". Uwielbiam takie blogi jak Twój, jest bardzo inspirujący. Powiedz mi skąd bierzesz pomysły, z każdym wpisem zaskakiwałaś mnie coraz bardziej. Natknęłam się na Twój blog przypadkiem i jestem pewna, że zostanę tu na dłużej :) Muszę Cię obserwować obowiązkowo :)

    Zapraszam na mój raczkujący blok o szyciu w którego wkładam dużo serca :)
    http://szyciowemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula szczerze podziwiam osoby, które przebrnęły przez cały mój blog! Dziękuje!

      Usuń
    2. Przez nic nie przebrnęła. To spam masowo wrzucany automatem na blogi poświęcone rękodziełu.

      Usuń
  14. Koral bardzo elegancko wpasował się w Twoje wnętrza :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może i jesteś zakręcona na punkcie koloru, ale służy to Twoim wnętrzom....fajnie bowiem je łączysz

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię taki powtarzający się na detalach kolor przewodni we wnętrzu, pięknie wyszło :-) A dywan z poprzedniego postu bajeczny, oczarował mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie to mało powiedziane! Pięknie u CIebie. Tak - przepraszam za to słowo, ale takie mi wpadło pierwsze do głowy - schludnie. Uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  18. "król Karol kupił królowej Karolinie korale koloru koralowego... "
    no powoli nie jedną osobę chwyta na róż hehe...
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
  19. gdzie taką lampę można kupić bo ją chce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne i jak zawsze rewelacyjne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia, ale fotel jest po prostu niesamowity! Chciałabym taki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne mieszkanko. Zazdroszczę i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem pod niemałym wrażeniem :D

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Burza róż

Prawdziwa burza róż wokół nas! Chyba nigdy wcześniej nie otaczało mnie w domu i wokół niego tyle róż, nawet po ślubie ;) Chyba tylko m...