środa, 13 listopada 2013

Miło jest, gdy ...


Witam po dłuższej przerwie!

Weekendowo - świąteczny czas był pełen zawirowań,
 wesołych imprez, ale i trosk.
Niespodziewane wydarzenia obróciły o 180 stopni zwykle spokojny
 dzień konsumowania rogali świętomarcińskich.

Po takim zestawie miło jest, kiedy nie dzieje się nic....



Żeby tak znaleźć chwilkę, schować się pod kocem,
i poczytać....



Próbuję wygospodarować trochę czasu dla siebie, ale jest coraz trudniej!
Wydaje mi się, że listopad w pracy i nie tylko, jest zawsze najbardziej intensywny.
Czy tylko ja mam takie wrażenie?


Srebrną koronę - świecznik znalazłam na targu staroci.


Orzechy z drzewa przy domu.
I znów przypomina mi się jedna z ulubionych książek z dzieciństwa:
"Farfurka królowej Bony". Lubiłam jeść orzechy na sposób królewski, z miodem :)


Już niedługo pokażę Wam drugi fotel odziedziczony po dziadkach.
Dał mi trochę w kość. Jego odnawianie trwało naprawdę bardzo długo.
 Zmagania dokładnie opiszę. 




Do zobaczenia!



62 komentarze:

  1. och muszę swoje orzechy przytaszczyć do domku....bo już pięknie wyschły w kotłowni:))...ja dźiś o dziwo znalazłam odrobinę czasu na kocyk:)) pięknie u ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Qrko! U mnie też wyschły, ale łupać ich nie lubię :)

      Usuń
  2. hej Martuś:)
    ale orzechów masz! ja mam tylko jeden taki większy pojemnik, a Ty aż cały kosz:)
    świetny ten Twój fotel no i korona! Lubię takie znaleziska:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny fotel! Całość wygląda bardzo klimatycznie, aż sama zabralam się właśnie za chrupanie orzechów! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aleksandro, fotel po babci :)

      Usuń
  4. leniuchowanie dobra rzecz i nigdy jej za duzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tego mi ostatnio brakuje, przyznam się!

      Usuń
  5. fotel świetny! właśnie takiego fotela mi trzeba ;)
    zwolnienia zatem życzę Marto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko ale to zabrzmiało!
      bynajmniej nie zwolnienia z pracy życzę tylko tempa! :)

      Usuń
  6. Fotel wygląda cudnie i bardzo pasuje do niego ten koc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lilla, koc zaczyna być teraz artykułem pierwszej potrzeby :)

      Usuń
  7. Fotel piękny, fajne zdjęcia:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Twoje zdjęcia, są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci więcej czasu dla siebie i mniej niespodziewanych wydarzeń. U mnie w pracy najgorszy jest wrzesień, październik też dosyć trudny, a od listopada życie toczy się utartym torem aż do czerwca. Mój mąż też zajada się orzechami przez całą jesień :-). Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że każdy ma swój Mount Everest :) Życzę Tobie i sobie więcej czasu, a Ty go już masz! .... ;)

      Usuń
  10. Ależ piękny ten fotel i w ogóle wspaniale, że jesteś;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze jest przynajmniej popatrzeć sobie u Ciebie na taki przytulny kącik:)

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie miłego leniuszkowania:)
    Pozdrawiam cieplutko
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie mieszkasz!! Bardzo podoba mi się u Ciebie łączenie starego z nowym :) ehh że ja nie mam jeszcze gdzie się wykazać, ale na wiosnę ruszają fundamenty moje wymarzonego domku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluję :) jeszcze będziesz się mogła wyżyć, aż Ci się znudzi, budowa domu i jego urządzanie jest cudowne, ale czasem bardzo męczące!

      Usuń
  14. fajne te Twoje skarby :):)
    też szukam ciągle tego czasu, a on mi i tak ucieka...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny przytulny kącik do odpoczynku i relaxu :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Marto,

    Nie martw się nie tylko Ty narzekasz na brak czasu...ja również mam go za mało...ciągle gdzieś śpieszę...
    Nie mogę się napatrzeć na Twój piękny fotel...również u mnie by pięknie wyglądał ;-) Dziękuję za wiadomość...już niedługo się odzywam ;-)

    Ciepło pozdrawiam,
    Magdalena ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzięki Magdalena! Fajnie, że przeczytałaś maila...

      Usuń
  17. Tak, mam identyczne wrazenie listopad i grudzien rowniez, sa bardzo pracowite :( Ja ostatnio nie wyrabiam.
    Ale kochana koniecznie musisz wygopodarowac chwilke na ksiazke w tym fotelu i w takim otoczeniu,mmmmmm sama przyjmnosc :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atenko, domyślam się, że masz mnóstwo pracy! Powodzenia!

      Usuń
  18. Szkoda że czas ucieka przez palce i mało go na takiej leniuchowanie z książką :)
    Niesamowity fotel!

    OdpowiedzUsuń
  19. A mnie zachwycił fuksjowy koc! Jest bajeczny po prostu!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kocyk już kiedyś pokazywałam. Też lubię jego mocny kolor :)

      Usuń
  20. Beautiful chair,so elegant and timeless - I am dreaming of a similar one sometime in the future I hope :)))
    Happy weekend!
    Tove :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You Tove. It's nice to see You on my blog :)

      Usuń
  21. Z tym czasem to i u mnie sie coś porobilo.... Cudnie u Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Na brak czasu narzekają wszyscy, takie czasy kochana.... dlatego tym bardziej trzeba się delektować chwilami z książką w fotelu, z kawą, herbatą, orzechami, miodem czy czymkolwiek w tym stylu :)

    Piękny kącik :))

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest! Reniu, fajnie że zajrzałaś do mnie :)

      Usuń
  23. Acabei de conhecer o seu blog,achei maravilhoso.Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Me encanta que bonito.La llar de foc era al mateix temps la cuina. Al voltant de la llar de foc s'hi disposaven bancs de fusta i en alguns casos era el lloc on s'hi dormia en els mesos més freds de l'any.

    OdpowiedzUsuń
  25. I like this. It is a lovely chair !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo spodobała mi się beżowa narzuta na kanapie z poprzednich postów... Czy mogłabyś mi napisać gdzie ją kupiłaś? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Korona zjawiskowa. Obecnie poszukuję poduszek z motywem korony, ale te na które natrafiam są w niesamowicie wysokich cenach ... ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Małe zmiany, duży efekt. Kuchnia

Witam serdecznie i zgodnie z obietnicą zapraszam do kuchni. Niedawno zaszły tu małe zmiany, ale cieszą mnie niezmiernie i dają poczucie ...