niedziela, 3 lipca 2016

Kwitnące życie ... towarzyskie


Witam serdecznie. 

Nie tylko rośliny u nas kwitną latem, ale przede wszystkim życie towarzyskie.
Nawet jeśli planujesz spokojny relaks z książką na leżaku, u nas zawsze kogoś spotkasz.
Wszyscy schodzą się "pod grzyba", czyli do wspólnej, drewnianej altany. Przymusu nie ma,
ale zawsze cię tam ciągnie. Chociażby po to, żeby zobaczyć kto jest ;)



Tymczasem, oprócz tarasu z tyłu domu popracowaliśmy nad wejściem.
Od rana jest tu więcej słońca i przyjemniej wypić kawę na ganku.
Kiedy malowałam na biało stolik przywieziony z targu staroci dla Mamy,
sama zaproponowała, żeby tu został. Doznałam olśnienia. 
Zaraz pojawiły się też stare, drewniane krzesła. Pochodzą jeszcze z domu Babci. 
Nie zajmują dużo miejsca, a bardzo się przydają.


W tym roku zakwitły posadzone jeszcze jesienią ciemne tulipany.
 Przyznam, że ostatnio bardzo mi się podoba ten kolor kwiatów.



Jeszcze przed "zimną Zośką" kupiłam surfinię. 
Prawdziwa lekcja obowiązku. 
Dwa razy dziennie podlewanie, zbieranie przekwitłych kwiatów,
ale efekt bardzo dekoracyjny. Szukam też czarnej odmiany.





Na tarasie troszkę się zmieniło, tymczasem kilka ujęć kwiatów, 
których już niestety nie oglądamy, 
nie pytajcie...
Niebawem pokażę co nowego się tutaj pojawiło.




China girl...





I choć nie ma wiele okazji, żeby spokojnie odpocząć, to miłe chwile to tu,
 to tam ładują akumulatory na następne dni. 
Miłego tygodnia!
... szczególnie dla tych, którzy na wakacje muszą jeszcze poczekać.


35 komentarzy:

  1. Piękne te tulipany, mam lilie takiego koloru. Zazdroszczę porannej kawki na uroczym ganeczku. Pozdrawiam. Kamila.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam do sierpnia:) pięknie sobie to wszystko urządzasz... uwielbiam takie klimaty:)
    Pozdrawiam Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam do sierpnia:) pięknie sobie to wszystko urządzasz... uwielbiam takie klimaty:)
    Pozdrawiam Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak błogo, jak milutko i przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne miesjca! Relaks murowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się chyba nie doczekam dłuższych wakacji, ale na tą chwilę wystarczą mi zdjęcia z Twojego pięknego ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się chyba nie doczekam dłuższych wakacji, ale na tą chwilę wystarczą mi zdjęcia z Twojego pięknego ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. surfinię masz boską, ba... wszystkie kwiaty pięknie wyglądają , a stolik i krzesełka idealnie tu pasują....

    OdpowiedzUsuń
  9. It is a place to relax managed. I really like and furniture and flowers! Table is very successful!
    Regards, Mia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie mieć taką wspólną altankę :)
    pięknie!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudnie! przepiękne kwiaty:))pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i tak harmonijnie, idealnie na nic nierobienie :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak przepięknie!!!
    Kochana, wspaniałych wakacji i dużo słońca:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście piękny kolor tych tulipanów. W ogóle piękne masz kwiaty :)
    Pozdrawiam
    Puchowa czapka blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wejście! :) Od gości się nie odpędzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wejście do domu przepiękne, wcale się nie dziwię,że lubisz tu usiąść z kawą :))) Ręka Twoja do kwiatów bardzo dobra, co widać po okazach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo nie jest, parę okazów też zmarnowałam, ale lubię jak jest trochę wiejsko, kolorowo.... :)

      Usuń
  17. Ale pięknie. Taki ganek wspaniale nastraja, aż chce się wracać. Taras również zachwycający, bardzo chętnie bym go zobaczyła w szerszym kadrze.
    Nie wiedziałam, że surfinie są takie wymagające, dzięki trudowi włożonemu w ich pielęgnację masz teraz piękne kwiaty.

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dopisać, że masz piękn baner, bardzo pasuje do Twojego bloga i wnętrz, które prezentujesz to takie połączenie delikatności, romanyuczności i stylu!

      Usuń
    2. Ainu bardzo dziękuję za miłe słowa :) Postaram się pokazać szersze kadry. Postaram się bo to sztuka omijania tego co raczej nie powinno znaleźć się na zdjęciu ;)

      Usuń
  18. Marta, stworzyliście bardzo przyjemne miejsce.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna surfinia w takich klimatach można się relaksować . zapraszam w moje skromne progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyglądam się Twoim kwiatkom , czytam o preferencjach kolorystycznych i podpowiadam żebyś zainteresował się Żurawką (odmiana Berry Smoothie) ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, faktycznie, jest piękna i będzie tu pasować! Dziękuje i pozdrawiam

      Usuń
  21. Bajecznie, moje klimaty,można odpłynąć i tu i tam....ach!:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki sielski klimacik.... Cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak tak człowiek popatrzy na te piękne kwiaty to życie od razu nabiera bardziej intensywnych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dobrze trafić na taki blog! Samo piękno!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia, piękne miejsce... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo przyjemnie macie na tymże ganeczku :) A na srfinię choruję, choć boję sie, że nie dam sobie z nią rady :P

    OdpowiedzUsuń
  27. macie przecudny ogród i stoliczek i wszystko wokół :) naprawdę bajeczne miejsce :) nawet nie chcę myśleć jak to wygląda na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. U nas też jest taka altana, gdzie się wszyscy spotykamy. Niestety nie jest ona drewniana, ale zrobiona z krat nierdzewnych, prętów i blach (kolega pracuje na produkcji krat). Może nie jest urokliwa, ale fajnie, że jest się gdzie spotkać w fajnym towarzystwie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z nowym rokiem

                                                              Dzień dobry!     Stęskniłam się... za dłuższą myślą wyrażaną w tekstach ... do...