Przejdź do głównej zawartości

Skandynawskie candy



Witam serdecznie!

Już nie raz miałam ogłosić candy.
Przygotowałam się na rocznicę prowadzenia bloga i... przyszła kolejna.
Choć trzecią będę obchodzić w grudniu,
tak, tak, blog istnieje od 2011 r.!
to już teraz zaczynam małe świętowanie i zapraszam Was do przyłączenia się.


Wiem, jak lubicie skandynawski dizajn
(wiem, że spodobał się Wam ostatni post),
więc wybrałam kilka drobiazgów z tej kategorii lub bliskie tej stylistyce. 
Pierwsza jest ściereczka kuchenna marki Bloomingville.
Widnieje na nim delikatny rysunek wagi z filiżanką i czajniczkiem.
Całość lekka i zabawna.




Drugi prezent to holenderski ceramiczny świecznik
w kształcie foremki na babeczki.
Dodałam do niej czarną świecę SIA.


A tutaj coś na zbliżającą się zimę. 
Świeca w kształcie alpejskiej chaty.
Przyda się do świątecznych kompozycji i zimowych dekoracji.


Ten miły oku przedmiot to projekt duńskiej firmy broste COPENHAGEN 


Jeżeli macie ochotę na tych kilka drobiazgów
piszcie komentarze pod postem.
Miło mi będzie, jeśli zamieścicie pierwsze zdjęcie z linkiem
 do posta z candy na swoim blogu.
Jeśli go nie prowadzicie, napiszcie w komentarzu 
swój adres mejlowy.
Czekam do 25 listopada!


Pozdrawiam serdecznie.
Dziękuję za liczne komentarze pod ostatnim postem

marta

Komentarze

  1. Pierwsza ustawiam sie w kolejce
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też banerek już jest http://wszystkoinicczylico.blogspot.com/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Banerek tu http://balerinaszydelkowanie.blogspot.com/

      Usuń
  3. Miło tak stanąć na początku kolejki. Zgłaszam sie i ja. A na Powoluśku kilka dni temu przygotowałam kilka pytań do Ciebie wraz z nominacją. Zapraszam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te rzeczy! i ja więc stawiam się po nie w kolejce :)
    lanthe@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj to i ja ustawie sie w kolejeczke po te slicznosci pozdrawiam Ula
    urliss1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ urocze drobiazgi, zatem ustawiam się i ja z ogromną nadzieją :-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat blogowania Ci życzę!
    I oczywiście łapki w kolejce wyciągam ;)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne skandynawskie cudeńka , bardzo bym chciała i ja. Monia.
    motylmk@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja się skuszę :) A przy okazji gratuluję zbliżającej się rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja też z przyjemnością dołączę i baner zabieram do siebie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. 25 mam urodziny,więc trzymam kciuki /)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale byłoby super wygrać takie cuda. Wszystko w moim guście ... Ustawiam się w kolejce
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. z ogromną chęcią się zapisuję, bo warto!
    banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  14. ja również próbuję swego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam :)
    Z chęcią zapisuję się i ja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ściereczka jest piękna, a domek przeuroczy, zgłaszam sie i ja :)
    indulesku@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję rocznicy kolejnej ;-). Zgłaszam się do zabawy, a baner udostępniam na blogu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wielką przyjemnoscią wezmę udział, piekne nagrody i serdeczne gratulacje z okazju urodzin bloga :)))
    Miłego dnia życzę.
    Pozdrawia, Marysia

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję tych wszystkich rocznic, i tych, które mają nadejść, i kolejne, i jeszcze :):):)
    Dopisuję się do zabawy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Inspirujesz mnie w każdym poście coraz bardziej:) Kiedyś nie przywiązywałam nadmiernej uwagi do tego jak wygląda mój dom. Nie żebym o niego nie dbała, ale wystarczyło mi, że jest czysto i wszystko ma swoje miejsce:)
    Twojego bloga odkryłam kilka miesięcy temu, przeczytałam od deski do deski i już nie mogę się doczekać "zimowych" postów. Sama zmieniłam w swoim domu już prawie wszystko:) Teraz ściereczki kuchenne muszą koniecznie pasować do pokrowców na krzesła a sklep z materiałami to już mój drugi dom:) Jestem obecnie na etapie szarości i pudrowego rózu w białe kropki:)
    Może sama w końcu zdecyduję się na założenie bloga jednak póki co rozkoszuję się Twoim:)
    Zgłaszam się do zabawy, może chociaż raz uda mi się coś wygrać:)
    styska20m@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. ..to może i do mnie uśmiechnie się los :) piękności. Pozdrawiam i życzę kolejnych lat blogowania :-*

    OdpowiedzUsuń
  22. domek bajeczny,nigdy nie powiedziałabym,że to swieca:))Reszta drobiazgów też bardzo w moim guście,więc bez zwłoki zapisuję się na candy:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością czytam ten blog, więc z równie wielką wezmę udział w zabawie :)))
    Serdecznie pozdrawiam -H

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojojoj, jakie urocze candy. Zapisuję się scandynawski styl jak naj- najbardziej. Lecę wieszać baner na blogu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie cudeńka! :)
    z radością biorę udział w Twoim candy i już wklejam banerek na bloga :)
    pozdrawiam
    sissi1910.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. cudne nagrody dlatego chętnie ustawię się w kolejce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne prezenty przygotowałaś! Również dołączam do tego wspaniałego grona..i już umieszczam banerek. ;-))

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne nagrody, z przyjemnością ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam i zapraszam na moje andrzejkowe candy
    http://dobrywiatr.blogspot.com/2014/11/andrzejkowe-candy-dobry-wiatr.html

    OdpowiedzUsuń
  29. ale śliczności,zwłaszcza ściereczka przypadła mi do gustu ustawiam się zatem w kolejce i niecierpliwie czekam na wyniki zabawy :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczne te ozdoby ale ja tylko pokibicuję tej zabawie :)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. takiej świeczki jeszcze nie widziała, Już widzę ją oczami wyobraźni na świątecznym stole:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście zgłaszam się i JA do zabawy

      Usuń
  32. Motyw domku- mój ulubiony zatem ustawiam się w kolejce po cudowne prezenty:))

    OdpowiedzUsuń
  33. oj kusisz, piękne rzeczy, więc się ustawię w szeregu i zgłaszam chęć udziału w rozdawajce.
    pozdrawiam
    anna.kochanek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluje już dziś rocznicy zyczac nastepnych :)
    zapisuję się oczywiście na cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zachwycający domek jak i wszystko inne:) chętnie wezmę udział a banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    Załączam również gratulacje z okazji tak długiego stażu blogowego:)

    OdpowiedzUsuń
  36. świeczka - domek tak ładna i starannie wykonana, że aż żal użyć...
    a taka rocznica jest na pewno motywująca...
    ja niestety bloga nie prowadzę (pasimonika@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  37. 25 listopada to moje urodzinki i imieninki:) Chętnie ustawię się w kolejce, może los się do mnie uśmiechnie:)
    Gratuluję rocznicy!
    Pozdrawiam ciepło!
    Kasia Mój blog- Kasmatka

    OdpowiedzUsuń
  38. Mój synek jest z 25 listopada :-) Ten dzień to dzień radości dla naszej rodziny :-) Z wielką przyjemnością ustawiam się w ogonku do Ciebie :-) Wszystko jest takie piękne u Ciebie :-) Pozdrawiam serdecznie :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne prezenty. Zgłaszam się, bo wszystkie warunki wypełniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dołączam do szacownego grona:) banerek już zamieszczam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę wielu następnych, nagrody przecudnej urody więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce ( maron-06@tlen.pl )Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję kolejnej rocznicy. Chętnie wezmę udział w zabawie. Baner już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ależ ogromna frekwencja w konkursie ;)
    nie mogę przejść obojętnie obok tych prześlicznych przedmiotów!

    Uściski
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Alpejska chatka jest cudna!!! Ale ściereczkę i świecznik także chętnie przygarnę ;) Ustawiam się w kolejce i mocno trzymam za siebie kciuki ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo chętnie ustawiam się w tej kolejce. Pozdrawiam
    Banerek na wborowkowymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniały konkurs. Chętnie się przyłączę. Baner w zakładce konkursy :) Pozdrawiam i zapraszam do Conchita Home

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne candy! :) I piękne cuda! Sama od niedawna założyłam bloga, więc zapraszam serdecznie! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję 3 rocznicy! :))
    Chętnie stanę w kolejce po takie cudne prezenty! :))
    Banerek zabieram do siebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Też spróbuję, może się uda...
    rene76@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  51. U Ciebie jak zawsze pięknie a nagrody bardzo gustowne , z przyjemnością wezmę udział ;) Pozdrawiam
    Kropka

    OdpowiedzUsuń
  52. Ogonek długi, ale i tak staję :) Gratuluję 3 latek!
    Pozdrawiam imienniczkę :)
    Marta
    p.s. Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję 3 lat :)
    Oczywiście zapisuję się :)
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    Obserwuję jako Sandi Cullen

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję sukcesu i oczywiście zapisuję się do zabawy. Pozdrawiam! Małgosia
    malgorzataszkodnik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Och idealnie wpasowały by się do kolorystyki mojej kuchni której wykończenie wciąż się przeciąga :/ ale nauczyłam się że wszystko musi nabrać mocy prawnej :/ bądź co bądź taki przepiękny pocieszczacz był by idealny na otarcie łez ;)
    Ściskam Kinia..... klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. W dniu moich urodzin wpisuje sie po sliczny prezencik. Serdecznie pozdrawiam, Magda
    magda.junafi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. O świętowanie! :) Gratuluję! Śliczna ściereczka! Również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Cześć Marta, od dawna podziwiam Twoje piękne mieszkanie i najwyraźniej nadszedł odpowiedni czas żeby się ujawnić :) Z przyjemnością przyłączę się do zabawy :) olga.kucinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję rocznicy bloga i ustawiam się w kolejce
    piatkowepysznosci@op.pl
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  60. Z przyjemnością biorę udział w zabawie!
    Na tę ściereczkę miałam już kiedyś chrapkę, a domek przeniósł mnie w góry... Ach! Wybrać się na jakiś urlop i powdychać górskie powietrze pachnące choinkami... :>
    Dzięki za fajną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się . Śliczne nagrody a domek wprost obłędny.
    Baner http://tesstereczka.blogspot.com/
    Zapraszam Cię do siebie i oczywiście obserwuję na google+

    OdpowiedzUsuń
  62. Chętnie przygarnęłabym czarną świecę ze świecznikiem. pozdrawiam magdadams21@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja też ustawiam się w kolejce,najbardziej podoba mi się świecznik. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Sto blogowych latek Kochana :)
    Tysiąca postów i mnóstwa pomysłów!
    Ustawiam się na końcu kolejeczki do rozdawajki, a nuż się uda ;)

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  65. Tak się zagalopowałam, że dwa razy się u Ciebie skomentowałam ;) Skleroza jak widać nie boli ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Oj ja gapa przegapiłam czy co? Zawsze na bieżąco podglądam, a tu taka zapominajka! Może i mi się poszczęści. Ze wszystkiego się chyba wywiązałam:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja jestem baaardzo chętna na te "drobiazgi";)
    Mój e mail: pola03081993@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczny ten domek! Pozdrawiam!ekoksa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Trochę spóźniona ale co tam... jeszcze kilka dni zostało:)
    Prawdziwe cudności przygotowałaś!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  70. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Wszystkie prezenty cudowne
    z chęcią bym przegarnęła :) Może uśmiechnie się do mnie szczęście.....
    bloga nie prowadzę , udostępniam na FB
    mój e-mail: danielka.cz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Cudeńka! również ustawiam się w kolejce i cierpliwie czekam na wyniki :)
    Pozdrawiam
    natalia1229@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję rocznicy.Holenderskie klimaty również są mi bliskie,zauroczyłam się przeuroczymi domkami.Próbuję wprowadzać te klimaty w swoim wystroju wnętrza.Z wielką przyjemnością biorę udział w zabawie.Inspiruj mnie dalej swoimi pomysłami.Pozdrawiam BasiaJ.
    basia.lusi.71@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam, gratuluję trzeciej rocznicy i życzę wielu kolejnych!
    Ustawiam się w tej dłuuuugiej kolejce i marzę o wygranej:)
    pozdrawiam i zapraszam w swoje skromne progi:)
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  75. Cześć,

    Zgłaszam się i ja. Banerek już leci na blog: http://box-with-colours.blogspot.com/

    pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluję trzeciej rocznicy i życzę kolejnych udanych! :)
    A po śliczne prezenty chętnie się ustawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  77. Trafiłam tu przez przypadek i na pewno zostanę na dłużej, bowiem podobają mi się skandynawskie klimaty. Przejrzałam kilka postów i muszę stwierdzić, że są inspirujące. Ja już nie będę nic zmieniać u siebie w mieszkaniu (raz, że zbyt ciasne; dwa, że już na stare lata nie warto, bo komu to zostawić; a trzy, wciąż te finanse :p Nie znaczy to, że nie lubię otaczać się ładnymi rzeczami... Pozdrawiam cieplutko, a gdybyś miała ochotę na Mikołajkowe co nieco, to zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  78. Jak tu pięknie... dopiero teraz trafiłam na Twój blog.. i zostaje na dłużej jako stały podglądacz..
    A candy rewelacyjne.. oczywiście biorę w nim udział, uwielbiam wszelkiego rodzaju domki.. tak więc staję w długiej kolejeczce ;)
    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  79. Wspaniałe rzeczy:)
    Ustawiam się w kolejce.
    Banerek na http://ktos-robi-cos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluję rocznicy bloga i ustawiam się w kolejce. trafiłam tu przypadkiem , choć podobno nic nie dzieje się przypadkowo :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  81. no to ja też chętnie wezmę udział w zabawei.banerek na blogu:-)
    zapraszam do mnie:-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  82. i tak nie będę ostatnia y pewnością. piękne przedmioty na rozjaśnienie listopadowych ciemności . serdeczności, pelc.monika małpa gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratuluję rocznicy blogowania i życzę wielu następnych, bo bardzo lubię tu zaglądać :) i oczywiście ustawiam się w kolejeczce, z nadzieją, że może uda mi się wygrać jakieś cudeńko :)
    Pozdrawiam
    Justyna
    giustina7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Również gratuluję Ci rocznicy i życzę dalszego bardzo fajnego blogowania !!!
    Ja też lubię wszystko, co z domkiem związane, choć pole do popisu mam bardzo ograniczone, bo mój domek bardzo malutki... Ale i tak cały czas coś w nim zmieniam i ulepszam... Takie blogi jak Twój są wspaniałą inspiracją....
    I oczywiście staję w długiej kolejce po te świetne cukiereczki :) Może w końcu i do mnie szczęście się uśmiechnie.
    Zapraszam też do siebie - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  85. Witam, chętnie śledzę Twój blog, gratuluję już trzeciej rocznicy i jeszcze chętniej wezmę udział w candy. Pozdrawiam!!!!
    katarzyna.poemska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się...może mi się poszczęści na imieniny.Kasia at home POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  87. Wszystko piękne, ale ta świeca mnie po prostu rozbroiła :)
    Z przyjemnością staję w tej pokaźnej kolejne :)
    Banerek tutaj zamieszczam:
    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. Ojej jakie cudeńka można u Ciebie dostać :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  89. Gratuluje rocznicy i zyczę kolejnych :) zapisuje się do zabawy a banerek wrzucam na fb :)
    pozdrawiam
    Aga
    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Piękna świeca, bardzo szczegółowa :) również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  91. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Twój blog to jeden z moich ulubionych wiec życzę powodzenia na następne długie lata!Chętnie ustawiam się w kolejce po te skarby:) asiach150@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Mam nadzieje, ze nie jest za późno ... Ucieszyłabym sie z takich prezentów ! :)
    Z pozdrowieniami Monika
    okunek91@wp.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  94. cudo, cudo!!! :)
    Obserwuję jako Mariska
    Banner na dole strony www.psychodelax3.blogspot.com
    polubiłam profil jako Anita Sad... :))

    OdpowiedzUsuń
  95. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Uf, ledwo zdążyłam. Zapisuję się, banerek już jest na blogu aguliga.blogspot.com ;-)

    OdpowiedzUsuń
  97. Ale ten czas leci... Niedawno chodziłam z brzuchem, a teraz Mała ma już 8 mcy... Twoje blogowe dzieło- już 3 lata... Życzę wytrwałości, nowych pomysłów i oczywiście radości z blogowania :-)

    Pozdrawiam,
    KroolkA

    Ps. Maila nie zostawiam, bo nie lubię jak tak publicznie wisi w sieci...A jakbyśmy przez przypadek mieli szczęście - to doślę, Ok?

    OdpowiedzUsuń
  98. Cudne prezenty.
    Prześliczne
    Pozdrawiam
    Aneta
    aneta.majchrzak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja też! ostatnim rzutem na taśmę :) Banerek na blogu! pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  100. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  101. Same cuda!!
    Chętnie wezmę udział!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  102. Grudzień to wspaniały miesiąc na urodziny! Wiem coś o tym, bo sama niedługo będę obchodzić swoje trzydzieste ente ;-) Z okazji zbliżających się urodzin bloga dołączam się do życzeń i do zabawy :-) kosioaa /małpa/ gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Same cudeńka u Ciebie, wszystkie, bez wyjątku!
    Pozdrawiam
    Laura
    a763@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Idealne prezenty dla mojej żony - jej styl.
    Przemek
    przemek-przybyla@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas!

Popularne posty z tego bloga

Dobra zabawa

Dobra zabawa.  Dla Synka i Mamy. Nie od dzisiaj przecież wiadomo,  że zabawki są dobrym pretekstem dla spełnienia przez rodziców własnych marzeń, by choć na chwilę przenieść się w świat dzieciństwa. Witam ciepło i zapraszam na post, przy którego tworzeniu miałam naprawdę dużo zabawy.

Pozostaję w pokoju Synka. Cieszę się, że pokazywana ostatnio metamorfoza Wam się spodobała.
Dziś kolejne kadry z nowościami.
Numerem 1 naszego już prawie rocznego dziecka są klocki.
Do czasu osiągnięcia odpowiedniego wieku miały być elementem wystroju pokoju,
ale błyskawicznie poszły w ruch, pod czujnym okiem mamy, oczywiście.

Te z Wooden Story są po prostu wymarzone. Polskie, naturalne drewno, naturalne barwniki, no i opakowanie.... dla mnie, zwariowanej na punkcie estetyki to ma znaczenie :) Zresztą klocki to jeden z wielu produktów tej marki, którymi się zachwycam.  Chciałabym widzieć w ich wykonaniu np. huśtawkę.



Piękne kartki lecą zawsze od cioci Asi.

A mama bawi się dalej :) Tym razem z zestawem kl…

Magia domu - uporządkowanego

Witam serdecznie! Ostatecznie pożegnałam się już z świątecznym klimatem. Choć przyznam, że została jeszcze jedna bombka z zimowym pejzażem, a choinkę, już saute, nadal podziwiamy przez okno tarasowe.

W dodatkach pojawił się mocny róż i ożywił trochę zimowe klimaty. W tym roku nie zawiódł mnie amarylis, który dostałam od Taty. Ma aż cztery kwiaty, a będzie ich więcej! Wciąż uważam, że rośliny to najpiękniejsza dekoracja.

Na własne życzenie, na urodziny, które dopiero przede mną, dostałam od G. książkę, która od pewnego czasu mnie intrygowała. Magia sprzątania. Marie Kondo. Niejedna pani obraziłaby się, ale nie ja.  Pod skórą czułam, że COŚ muszę zrobić. Szukam własnej drogi, bo minimalistką nie jestem, a pomysłów na organizację przestrzeni dla wielbicielek vintage   i zbieraczek rzeczy różnych zbyt wielu nie ma...

Jestem w trakcie małej, a może nawet dużej, jak na mnie rewolucji. Muszę przyznać, że ta niewysoka Japonka, którą trochę z przymrużeniem oka oglądałam w tv ma jednak rację. …

Kwitnące życie ... towarzyskie

Witam serdecznie. 
Nie tylko rośliny u nas kwitną latem, ale przede wszystkim życie towarzyskie. Nawet jeśli planujesz spokojny relaks z książką na leżaku, u nas zawsze kogoś spotkasz. Wszyscy schodzą się "pod grzyba", czyli do wspólnej, drewnianej altany. Przymusu nie ma, ale zawsze cię tam ciągnie. Chociażby po to, żeby zobaczyć kto jest ;)


Tymczasem, oprócz tarasu z tyłu domu popracowaliśmy nad wejściem. Od rana jest tu więcej słońca i przyjemniej wypić kawę na ganku. Kiedy malowałam na biało stolik przywieziony z targu staroci dla Mamy, sama zaproponowała, żeby tu został. Doznałam olśnienia.  Zaraz pojawiły się też stare, drewniane krzesła. Pochodzą jeszcze z domu Babci.  Nie zajmują dużo miejsca, a bardzo się przydają.

W tym roku zakwitły posadzone jeszcze jesienią ciemne tulipany.  Przyznam, że ostatnio bardzo mi się podoba ten kolor kwiatów.


Jeszcze przed "zimną Zośką" kupiłam surfinię.  Prawdziwa lekcja obowiązku.  Dwa razy dziennie podlewanie, zbieranie p…