wtorek, 23 maja 2017

Kwiaty, krzewy ... w domu


Witam ciepło!

Właściwie to dzięki pięknie wydanej książce "O kwiatach",
którą kupiłam podczas Święta kwiatów
 inaczej spojrzałam na otaczające mnie krzewy i drzewa.
Niestety ze szkodą dla nich...
Zaczęłam je trochę podskubywać i przynosić gałęzie do domu.
Są naprawdę piękną dekoracją.


Doczekałam się też w końcu konkretnych gałęzi na naszych drzewkach.
Magnolia to chyba jedno z najbardziej urokliwych. Szkoda, że tak szybko przekwita.



Niezwykle romantyczne są również kwiaty japońskiej wiśni, które cieszą moje oczy, gdy patrzę przez okno. Gdy kwitną to znak, że już na pewno jest wiosna :)
Lubię układać gałązki w nietypowych pojemnikach, różnych naczyniach.
Wyglądają wówczas bardziej oryginalnie. 



Eksperymentom z układaniem krzewów poddany został nawet rododendron. 
Z dobrym efektem. Zobaczcie sami!




Maj = bez
bez bzu nie ma maja, po prostu
Zdominował nasz dom, pięknie wygląda wszędzie, gdziekolwiek się go postawi, 
w jakimkolwiek towarzystwie.




A w salonie wciąż pastelowe kolory. Ostatnio mam fazę na miętę i seledyn :)
Czyż nie pięknie wygląda w zestawieniu z fioletem?


Bez z tulipanami.



Cóż, widać, że kwiatów nigdy nie mam dosyć. Moja mama przywozi mi kolejne 


A Wy lubicie gałęzie w domu? 
Podpowiedzcie jakie jeszcze ładnie prezentują się w wazonach...
Pozdrawiam serdecznie!

marta






33 komentarze:

  1. cudnie, co do gałęzi to forsycja, hortensje wszelkie odmiany, gałęzie drzew owocowych, brzozowe tez sa fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam hortensje:)
    A ta książka jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  3. Forsycja tez pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te twoje kwiatowe eksperymenty i zgadzam się, że nie ma maja bez bzu :)
    Maj po prostu jest bzem pachnący.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne oj piękne, ale faktycznie, trzeba być z tym oszczędnym, aby nie za bardzo naszkodzić drzewkom, bo jak każdy tak po troszkę je poobskubuje, to nic z nich nie zostanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Ja też mam trochę oporów, oglądam te drzewka ze wszystkich stron...

      Usuń
  6. Pięknie wyeksponowane kwiaty :). I ten bez.... heh cudowności. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uwielbiam w mieszkaniu trzymać wszelkiej maści roślinki, krzewy, kwiatki przyniesione z podwórka :) Pora wiosenna szczególnie do "podskubywania".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam inaczej postrzegać pączkowanie drzew

      Usuń
  8. Co tu dużo mówić.. po prostu jest pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie ukwieciłaś dom...każda aranżacja mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham bez i jego zapach :) Nie wyobrażam sobie tego miesiąca bez niego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze ujęcia. Szkoda, że nie mogę powąchać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio odkryłam jak pięknie wyglądają cięte pelargonie. Polecam wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, gdzieś widziałam zdjęcie ciętych pelargonii w wazonikach. Sama bym na to nie wpadła!
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. I tu sobie pomyślałam, szkoda, że konwalie i bez już przekwitły. Tak pięknie dom nimi pachniał...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie sezon na kwiaty trwa zdecydowanie za krótko, więc teraz namiętnie znoszę je do domu strojąc wnętrza we wszystkie kolory tęczy. I jeszcze ten zapach bzu...

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia, jasne barwy krzewów pięknie wpasowują się w wiosenne i letnie klimaty :) Z całym wystrojem wnętrza wyglądają rewelacyjnie. Pozdrawiam i czekam na kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie się prezentuje. Kwiaty przy oknie i od razu pomieszczenie wygląda dużo cieplej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo będzie mi brakować takiego klimatu na jesień :) Pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zielono znaczy pięknie :) Uwielbiam przesiadywań wieczorami w ogrodzie zimowym ;...

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie zdjęcia - mi najbardziej podoba się to zdjęcia z ostrością bzu - muszę sie tak nauczyć fotografować.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia, widać że masz w tym doświadczenie. Lepiej bym tego nie ułożyła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z nowym rokiem

                                                              Dzień dobry!     Stęskniłam się... za dłuższą myślą wyrażaną w tekstach ... do...