niedziela, 15 stycznia 2017

Całkiem nowa sypialnia


The work in progress, można by powiedzieć, bo jeszcze nie wszystko jest tu tak,
 jak bym chciała. Ale widoczne zmiany w sypialni już są.
Przede wszystkim kolor ścian. Nieco spokojniejszy, delikatnie szary,
 ostudził trochę różową poświatę, która była wcześniej.
Zamiast cięższego, zabudowanego z dwóch stron łóżka - bardziej dyskretne, drewniane.
 Mocne, z litego drewna, ale jednocześnie lekkie.


Nad łóżkiem zmienne dekoracje. Był czas akwareli, teraz jest lustro w skórzanej oprawie,
które stanowi mocniejszy akcent na tle ściany.
Jak widać, kolorami przewodnimi są: granat, zieleń (taki efekt dają rośliny) oraz czerń.
W dodatkach oczywiście :)


W rogu powiesiłam na haku rożek, znaleziony na pchlim targu z dużą paprotką. 
Z małej, kupionej w markecie wyrosła konkretna roślina, 
którą chciałam wyeksponować. Powstała trochę oldskulowa dekoracja.
Swoją drogą pamietam paprotki w domu Babci.
Pościel i poduszki są z Zara Home.


W tym kącie również dużo się dzieje.
Granatowe zasłony dają kontrast do jasnej przestrzeni.
Nagromadzenie czarnych ramek do zdjęć to przypadek :)


Strzałem w dziesiątkę jest znaleziona w tkmaxx szklana szkatułka z lustrzanym dnem.
Chociaż nie zaspokaja moich potrzeb związanych z przechowywaniem biżuterii ;) to jednak sama w sobie jest dekoracyjna.


A teraz kajam się, mimo obietnic, postanowień, kolejny świecznik...
Kupiłam taki sam Rodzicom i nie mogłam się oprzeć...
Ilość tych samych rzeczy w naszych domach jest zadziwiająca. Uwierzcie :)


Szafka po Babci. Jeszcze nie zdecydowałam co z nią zrobię.
Jest w pierwotnym stanie. Zmieniłam tylko gałki na kupione w Zara Home ceramiczne, w pięknym odcieniu zieleni.



Chciałabym jeszcze zmienić lampę. 
Mam już w planach inną, ale szukam możliwości samodzielnego jej wykonania.
Marzy mi się też witrynka.
Do wiosny jeszcze daleko, ale mam ochotę na dalsze zmiany.


 Pozdrawiam wszystkich i zapraszam Was również na instagramie i fb
Do zobaczenia!




33 komentarze:

  1. Marta, szkatułka jest śliczna ❤ Uroku dodaje jej lustrzane dno.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie.
    Co to za szary kolor na ścianach? I skąd granatowe zasłony? Pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno, zasłony są z Lidla, a farbę muszę sprawdzić bo nie pamiętam...

      Usuń
    2. Poczekam :)

      Usuń
  3. Bardzo spokojne, senne i nastrojowe miejsce do wypoczynku! Chetnie bym się położyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie szarości i odcieniami granatu prezentuje się pięknie.
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupiliśmy ostatnio podobne lustro do naszego nowego domu, do małej łazienki. Jestem ogromnie ciekawa, jak sie będzie prezentować :)
    Nie wiem czy kiedys juz nie pytałam o fotel, bo jest przepiękny. Jeśli nie, to jakbyś mogła napisać, gdzie go zakupiłaś? :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko dziękuję bardzo. Fotel to stary egzemplarz. Pamiątka po dziadkach :)

      Usuń
  6. Styl skandynawski w najlepszym wydaniu :) Zastanawia mnie jakie macie elewacje domu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ta chłodna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ukośne ściany w mieszkaniach. Taką przestrzeń można świetnie zagospodarować, a zwłaszcza przy łóżku nocnym postarać się o coś co nam uprzyjemni koniec dnia. Fajnie umeblowane mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna kolorystyka i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna zmiana, podoba mi się taki styl sypialni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zmiany! :) W takiej sypialni sny muszą być przyjemne... :) Pozdrawiam, KAsia

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie :) Świeżo i przytulnie zarazem :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomaluj szafkę na biało - będzie ładnie się kolor komponował z zielonymi uchwytami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta Twoja sypialnia, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda na prawdę ładnie :) Wysoko postawiony materac na poddaszu wygląda na prawdę świetnie. Jasne ściany i dobrze oświetlona sypialnia to dobry pomysł!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Sypialnia wygląda ładnie i przyjemnie. Poddasze to idealny kąt do spania ale też do relaksu np. poczytania książki ;) Bardzo fajny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne fotele i wykończenie, stylizacja totalnie w moim guście, Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Styl skandynawski w sypialni to jest to co lubię. Sypialnia powinna wyciszać, ale dodatki są bardzo ważne, które tutaj spełniają swoją rolę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Kadry z kuchni cz. 2

Witam w ciepły, może już ostatni w tym roku taki weekend. Dziękuję za odwiedziny  i komentarze pod poprzednim postem. Cieszę się, ż...