czwartek, 10 października 2013

Jeszcze jeden, jeszcze raz...


Witam!

Wiem, że obiecałam Wam przegląd jesiennych trendów w moim wydaniu, 
ale nie mogłam się oprzeć i ostatni raz pokażę Wam kilka akcentów w łososiowym,
koralowym  kolorze.

Na swoje usprawiedliwienie dodam, iż utrzymuje się on na topie, pomimo jesiennej aury. 
Świetnie widać to chociażby na kultowym blogu 79 ideas
Są to również dominujące odcienie w norweskim domu Kaspary
Zobaczcie, jak dużo pomysłów ma na łączenie ich z innymi kolorami. 




Małe świeczniki, a może to są szklanki? ze złotymi owadami kupiłam w Zara Home.
 Z żukiem podarowałam Asi, druga została u mnie, a do Mamy pojechała z ważką.   



W tle obrus w wyhaftowanymi przez Mamę różami.
Kolorystycznie skomponował się z żywymi kwiatami.


Długo jest też u mnie przezroczysty wazon, z lekko różową poświatą.
Jeden z ulubionych :)




Uupss!  Tego zdjęcia miało tu nie być!
Wypadek przy pracy ;)


No, ale kto oparłby się tej havance?

Pozdrawiam serdecznie, weekend już blisko!

I serdecznie zapraszam do naszej Fu, Marty, która o wszystkich Martach pisze, 
a to do niej trzeba koniecznie zajrzeć :)


marta



31 komentarzy:

  1. Moim zdaniem to jeden z najtrudniejszych kolorów we wnętrzu. Trzeba go mocno schładzać, żeby nie zrobiło się cukierkowato i mdło. Choćby takimi szklankami z robalami:)) Fajnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ten kolor nie występuje ale bardzo mi się podoba.A wypadek przy pracy cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona obrusem!
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny ten kolor :)
    Ciasteczko zjadłabym w 5 sekund !
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie to skomponowałaś, kolor łososiowy i koralowy w twoim wydaniu jest bardzo interesujący.
    Ciacho wygląda smakowicie:)
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda chowac te piekne dekoracje. Kolor kolarowy jest na topie i i bardzo go lubie.
    Ale ciacho! Mmmmm..... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej urzekł mnie wazonik, cuuudny. Kocham takie lekko nierzeczywiste szklane przedmioty z bąbelkami powietrza.

    Dzięki za wzmiankę :***
    A tą havanką to mnie zabiłaś. Nie wiedziałam, że coś takiego istnieje, a teraz chyba zjem kawałek ściany, tak mi się tego cuda chce! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym się temu ciachu nie oparła!!! I nie ważne jak się ono zwie, bo wygląda mega apetycznie! Apetyczne są zresztą Twoje dodatki:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nawet bym się nie opierała,a łososiowy lubię o każdej porze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory śliczne...patrząc na nie wracam myślami do wakacji ;) Piękny obrus, a ciacho...no cóż muszę przyznać, że nie mogłabym się oprzeć - nawet o tej porze :):) Pozdrawiam ciepło! Asia Piotrowicz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cokolwiek to jest żuczek intrygujący, a zdjęcia piękne...pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  12. robaczki na szklankach są super i ten dymek z gaszonego tealight:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nigdy nie miałam nic w tym kolorze we wnętrzach, ale za to uwielbiam takie ciuchy, a przede wszystkim dodatki- cudnie się komponuja z turkusem:)
    Buziaczki Martuś!

    OdpowiedzUsuń
  14. szklanka z owadem boska! można się przestraszyć :) świetne poszewki.. i musisz w całości pokazać różyczki wyhaftowane przez mamę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. JA TO BYM CHCIAŁA KONIECZNIE TO CIACHO ....AKURAT KAWKĘ PIJĘ;-)))POZDRAWIAM CIEPLUTKO I MIŁEGO DNIA ZYCZE;-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubie ten kolor, stanowi dla mnie alternatywę zamieną koloru różowego , którego ogromnie nie lubie. Ale łosoś jest OK, co więcej jest piekny, a Twoje zdjęcia tylko to potwierdzaja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny odcień. A ciacho imponujące :)

    OdpowiedzUsuń
  18. supeeeeeeeeeeeeeeeeeer wazonik :D bardzo mi wpadł w oko :D gdzie zakupiony? :) o martach czytałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podobają mi się poduszki, taka maniaczka poduszkowa ze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne są te szklane świeczniki. Zdaje się,że na blogu http://cat-arzyna.blogspot.com/ - jego właścicielka Kasia pokazuje jak zrobić podobne w domu. No i poduchy i to pyszne ciacho:P...Aga:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świeczniki bomba:) urocza galeria i narobiłaś mi ochoty na coś słodkiego:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi, first time here in your blog and I stayed as a reader! Wonderful DIY ideas you have! And I loved the cookie stampler!

    OdpowiedzUsuń
  23. ...a mi sie bardzo chce koloru ... napewno cos sobie dodam ... sw sumie to jz zaczynam , ale jakas zielen sie chyba wkradnie do mnie. U CIEBIE SŁODKO , PRZYTULNI I ROMANTYCZNIE .... ! :) SLICZNIE !
    usciski :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Marta, zaskoczył mnie ten kolor, nie sądziłam,że tak ładnie będzie wyglądać!Poduchy i te róże...pieknie to skomponowałaś! a ciacho...zabieram!buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z nowym rokiem

                                                              Dzień dobry!     Stęskniłam się... za dłuższą myślą wyrażaną w tekstach ... do...