piątek, 8 grudnia 2017

Dzieje się...


Witam!

Pomimo, że rzadko publikuję nowy post o zmianach we wnętrzu uwierzcie, że wciąż dużo się u nas dzieje. Czasem to drobiazgi, które staram się uchwycić na Instagramie.
Do Świąt zostało dwa tygodnie, a ja rzuciłam się w wir przystrajania domu. Za wcześnie? Może, ale chcę się nacieszyć atmosferą. Czas tak szybko biegnie...
Na pierwszy ogień - przedpokój. Zawsze się staram wymyślić coś nowego.
Tym razem amarylis się pospieszył, domek z Kwiaty & Miut, stara taca z Orbisu (ktoś pamięta?) 
no i mamy gotową, świąteczną kompozycję.


Bardzo podobają mi się aranżacje z kwiatami w szkle różnego typu.
Zamiast doniczki, posadziłam go w szklanym wazonie, a ziemię przykryłam mchem.
Wystrzelił w górę.


Ostrożnie Misiolku!
Można oglądać, nie dotykać. Tak sobie powtarza ;)



Zawsze jasno. Dlatego lubię półmrok i migoczące światełka, 
które wprowadzają niezwykły nastrój.


Od mamy dostałam ten świąteczny kwiatek: Helleborus niger.
Podoba mi się jego opis: Flowers before Christmas. Winterhardy & Evergreen :)



Jestem ciekawa czy u Was pojawiły się już świąteczne dekoracje?

Pozdrawiam i do zobaczenia... szybciej niż się wydaje :)


18 komentarzy:

  1. Piękna dekoracja. Tez lubię tego białego kwiatka, ciemiernik, u nas nazywają go tez śnieżną/śniegową róża lub różą Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, delikatny świąteczny klimat :D Ciemierniki uwielbiam, mam ich sporo w ogródku :D
    U mnie jeszcze jesienne klimaty w domu, z dekoracją świąteczną czekam jeszcze chwilkę, ale zachwycam się tą atmosferą w innych miejscach :D
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i wprowadzająco w świąteczne klimaty :)ciemierniki w doniczce ? nigdzie takich nie spotkałam. Mam je w ogródku ale nie zakwitają na Boże Narodzenie.Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  4. Z powodu choroby wszystko u mnie zatrzymało się i daleko do świąt :-). Pięknie wygląda ten amarylis. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje. Wprowadzasz już świąteczny klimat. Ja wczoraj zaczęłam dekorowac dom i nawet udało mi się kupić domek podobny do Twoje. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jasno i pięknie. Kwiat w szklanym wazonie wygląda obłednie :). U mnie dekoracje już są na swoim miejscu, choinka ubrana. Spokojnie czekamy na święta :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie również pojawiły się ozdoby świąteczne. Zdążę się jeszcze nimi nacieszyć bo zaraz po świętach wyjeżdżamy, a przed samą wigilią nie będzie nerwowej bieganiny. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog. Lubię przeglądać blogi tego typu w poszukiwaniu ciekawych inspiracji. Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Te fotki robią na mnie naprawdę bardzo duże wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie za rzadko bywasz bo ja uwielbiam twoje wnętrza ale tym razem cieszę się, że rzadko bo sama nie mam czasu a tak umknęło by mi wiele postów :))))))
    Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że dwa tygodnie przed to takie w sam raz, żeby poczuć atmosferę - Święta trwają tak krótko, a po Świętach to już jednak nie to samo :) Pięknie u Ciebie. Ciemiernik - cudo ♥ Amarylis z resztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten biały domek jest naprawdę uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te ozdoby są niesamowite! Czuję się zainspirowana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosna to moja ulubiona pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy wcześniej nie zgłosiłem się do firmy z mikropożyczkami, bardzo się o nią martwiłem, ale była poważna potrzeba finansowa, sąsiad doradził mi, abym porównał oferty na stronie internetowej RacoonGo.com, nie było czasu na refleksję, więc odwróciła się prawie natychmiast. Ku mojemu zaskoczeniu, aplikacja została przyjęta i przetworzona bardzo szybko, otrzymałem pieniądze prawie natychmiast. Kiedy nadszedł czas, aby zapłacić, wszystko poszło dobrze, bez dodatkowych odsetek, nadpłaty - wszystko zostało uzgodnione. Naprawdę mi to pomogło, skontaktuję się z tobą ponownie, jeśli to konieczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! Bardzo ładna, prosta i niezwykle urokliwa dekoracja :)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z nowym rokiem

                                                              Dzień dobry!     Stęskniłam się... za dłuższą myślą wyrażaną w tekstach ... do...