poniedziałek, 24 marca 2014

Z głową w chmurach


Witam w nowym tygodniu!

Pada i pada i końca nie widać!
Humor spada w dół jak krople deszczu.
Ale mimo wszystko chodzę z głową w chmurach.
To za sprawą butów na wysokich obcasach.


Kto powiedział, że wysokie kobiety nie mogą ich nosić?
Wiem, wiem, wydaje się Wam, że obcas wcale nie jest duży, ale to 8 centymetrów.
Dla mnie oznacza to tyle, że głowę mam już nad poziomem chmur :)
No, może trochę przesadzam....
Buty miały być praktyczne, a są lakierowane i z kokardką,
jak zwykle!
Ale teraz byłam sprytniejsza, kupiłam z odczepianymi :))

Przy okazji pokazuję półpiętro ze schodami (drewno olejowane na biało)
oraz galerię naszych zdjęć....



Udało mi się ostatnio znaleźć małe cudeńko...
Wszystkie fanki tine k home wiedzą o co chodzi :)


Srebrną bransoletę z fasetowanymi kulami czarnego onyksu zrobiłam sama.





Nie zdążyłam się jeszcze w nich nachodzić, a już oszalałam na punkcie kolejnych butów.
Ale to już zupełnie inna para kaloszy ;)



Pozdrawiam wszystkich! 
Bardzo mocno czytelniczkę Asię P.

Dobrego tygodnia w każdej strefie klimatycznej!

marta

32 komentarze:

  1. no no elegancja pełną parą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham buty Ryłko :) Właściwie innych nie kupuję ;)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne buty! Po prostu jestem zachwycona :) Ja także prawie każde buty kupuję w tym samym sklepie co Ty, ale to głównie z racji tego,że mają świetne baleriny z gumką, a ja mam strasznie szczupłą kostkę :( I każde nie z gumką albo paseczkiem po paru ubraniach spadają :( A na takie chętnie bym się skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi, to nie jest reklama! Albo jest mimowolna :) To buty z paseczkiem dla Ciebie? Ja je uwielbiam :)

      Usuń
    2. Właśnie obczaiłam najnowszą kolekcję...i znalazłam bardzo ładne z paseczkiem :))) Tylko ja jednak jestem wierna niskim butom-chyba z racji przyzwyczajenia :)

      Usuń
  4. świetne rozwiązanie z odczepianymi kokardami! i w ogóle buty są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Też się cieszę, że są takie "sprytne"

      Usuń
    2. Takich odczepianych kokardek na butach jeszcze nie widziałam, ale pomysł rewelacyjny:)

      Usuń
  5. Eleganckie! I te rajtuzki-WoW, bardzo originalne!
    Patrz! No nie wiedzialam, ze TineK ma tez chustki. :) Sliczna jest!

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaaa :) buty wypucowane na cacy! Aż się w nich "odbijasz" :D Super :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty na obcasie dodają kobiecości. Ja co prawda przestałam je calkowicie nosić, zwyczajnie z wygody, ale na jakieś wyjścia chetnie takie buty założę....chyba ;))
    Piekne są i fajne bo przez tą kokardkę i bez niej wyglądają jakbyś miała dwie pary innych butów :))
    Chustę masz piekną!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że są wielofunkcyjne :) tym bardziej, że noszę dużo dodatków, pozdrawiam!

      Usuń
  8. łooo matko kiedy ja ostatnio nosiłam spódniczkę ... a buty na obcasie chyba jeszcze dawniej :)))) Pozdrawiam cieplutko Martuś ..

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja w ogóle nie chodzę na obcasie, nie umiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dwlikatnym obcasie chodzi mi sie czasami lepiej niz na plaskim!

      Usuń
  10. Ja mam niemalże 180 cm i noszę obcasy, uwielbiam obcasy i jestem w nich wyższa niekiedy od męża - to i tak je noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja ulubiona firma :) A poza tym czemu twierdzisz, że buty są niepraktyczne? Przecież lakierowane, więc łatwo je szybko wyczyścić - bardzo praktyczne moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ho ho ho! Świetne łupy, zwłaszcza ten apaszkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obcasy noszę sporadycznie, ale Twoje są urocze i nie dziwię się, że nie możesz się z nimi rozstać :))

    miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no cudne te Twoje butki, ale chusta!!!! mistrzostwo świata i szczerze zazdroszczę :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana! Uważam osobiście, że każda kobietka powinna chodzić w szpilkach i obcasach niezależnie od tego, jaka jest wysoka! Obcasy dodają nam nie tylko cm, ale też pewności siebie, seksapilu, a nogi to mamy wtedy już w ogóle do nieba! ;-)) Ja jeśli tylko nadchodzi okazja chętnie ubieram szpilki i to możliwie najwyższe (ale bez przesady), bo mam tylko 158cm i dla mojego wzrotsu but na obcasie byłby wręcz wskazany, tyle, że na co dzień po prostu nie bardzo lubię.. :P
    Ale Twoje są ślicznie!! I te kokardki... ;-))

    Ściskam mocno! i... obcasy górą! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super buciki :) na pewno sobie też takie kupię!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam te same buty.... są cudowne!!! Kupiłam je dzień przed Sylwestrem, a potem przetańczyłam w nich całą noc...Super! Ja z kolei kupiłam je dlatego, ze obcas jest nieco niższy od moich pozostałych :-). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty jak buty. mam dużo na obcasie, bom niewielka...ale te Twoje nogi.ulalal!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne butki!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh my goodness Marta! Such gorgeous pumps and I love your accessories! So happy to hear you are enjoying the weather. xxleslie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z nowym rokiem

                                                              Dzień dobry!     Stęskniłam się... za dłuższą myślą wyrażaną w tekstach ... do...