poniedziałek, 17 września 2012

better fly



Better fly away!

.... albo.... zostań na dłużej... 


Zawsze można posiedzieć razem :)


Koniec lata może być całkiem przyjemny!


Odwiedziny tego małego stworka trochę się przedłużyły. 
Towarzyszył mi w pracach domowych, a ja musiałam chodzić w bikini ;)




Weekend był dość intensywny, całą sobotę szlifowałam stary stół, 
pomalowałam go i późnym wieczorem stał już  w domu :) Pokażę, pokażę...
Ufff, nareszcie!
A w niedzielę... o tym potem....

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wyróżnienia!

Ani, która tworzy wspaniałe kompozycje z darów natury w pięknym towarzystwie  aleja57



oraz 

energetycznej Ani z mnóstwem pomysłów z scraperka.blogspot


Bardzo Wam dziękuję!





39 komentarzy:

  1. Bardzo lubię obserwować motyle.... Tobie udało się oswoić :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię motyle, chodzę czasem do motylarni :)

      Usuń
  2. Marta, piękne zdjęcia!to takie uchwycenie chwili, jeszcze tej letniej!oj zatrzymujesz nam lato!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale Ci się udało go "złapać" :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie on złapał mnie ;) Siedział sobie na mnie i spacerował też!

      Usuń
  4. AAi i doczytałam u Agi z Oazy, że masz taki stół jak Ona w kuchni! ile ja już takowego do kuchni szukam...całe lata...i nic:-( pokaż go koniecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, nie wiem ile lat ma stół Agi, ale mój już ponad 90! I jest bardzo podniszczony, ale za nic nie chciałam z niego zrezygnować! Stoi w pokoju z książkami i służy za biurko, tzn. dopiero zaczyna pełnić tą funkcję :) Wkrótce go pokażę, ale tak się nad nim znęcałam, że teraz ledwo się ruszam, czuję każdy mięsień i zbieram siły na sesję zdjęciową...

      Usuń
  5. bardzo zasłużone wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojacie Martus to niesamowite, ze tak siedzial Ci na ramieniu:-)))))))))))) wow!!! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Kochana! No masz niepowtarzalne zdjecia! Cudnie to wyglada!Niesamowite! :)))
    Sciskam!

    Dagi

    Pokazuj, pokazuj... Ale to nie TEN???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dagi! Też sobie myślę, że taka sytuacja zdarza się tylko raz!
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Ale okaz ! :) I do tego jak jeszcze pozował - :D
    Pozdrawiaaaam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrzymał błysk fleszy i nawet sobie po mnie wędrował ;)

      Usuń
  9. ale miałaś przyjaciela :)
    zdjęcie z Twoim ramieniem obłędne, pasujecie do siebie ;)
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Superowe fotki z tym motylkiem ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. taki towarzysz na ramieniu, praca musiała być lżejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ zdjęcia ,świetne, no i garatuluję wyróżnień, jak najbardziej zasłużonych.

    OdpowiedzUsuń
  13. hej Martuś:)
    jej no nie wierzę, że ten motylek tak się do Ciebie przywiązał, że nawet na ramieniu siedział...
    piękne kolory ma...
    ciekawa jestem stołu, pokazuj jak najszybciej:)
    no i najważniejsze!
    Lusterko jest już u mnie i jest wspaniałe! Bardzo bardzo dziękuję:* za lusterko i karteczkę z miłym słowem. Na razie leży na komodzie i przeglądam się w nim rano gdy wstaję:)
    A ja zapraszam Ciebie do siebie na małe żeglowanie i półeczkę na wino na razie jeszcze w stanie surowym:)
    dziękuję , że wspomniałaś o wyróżnieniu...
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej Podróżniczko! Wiem, że lustro już u Ciebie :)
      Pozdrawiam!!!

      Usuń
  14. Wspaniały...
    Gratuluję wyróżnień;)
    Miłego dnia,
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. :)ładne zdjątka:)mi na ramieniu czasami zwisa 5 kg kota udajacego motyla ale mu nie wychodzi...:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajnie, że tak długo sobie siedział i mogłaś mu taką sesję zrobić:) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był bardzo cierpliwy, mam więcej ciekawych zdjęć, ale w bikini, więc nie pokazuję na forum :)

      Usuń
  17. ależ miałaś odwiedziny na koniec lata:)
    gratuluję wyróżnień i czekam na stół - ciekawość mnie skręca:)
    uściski
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę jeszcze popracować nad otoczeniem stołu :) ale niebawem go pokażę...
      dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  18. Marta, I love these pictures! We have a local Butterfly House that is SO fun to go to. The butterflies are everywhere.. every type you can imagine.. in all states of development.

    Have a wonderful week!

    leslie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butterfly house? Wow! This is something for me!
      Thank You Leslie and wonderful week for You too :)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z nowym rokiem

                                                              Dzień dobry!     Stęskniłam się... za dłuższą myślą wyrażaną w tekstach ... do...